رجب‌زاده: امیدوارم حدادی‌فر برگردد

موبنا – به گزارش ایسنا، رجب زاده اظهار کرد: بازی خوبی بود و توانستیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم که این گل شیرازه حریف را از هم پاشید. به موقع حمله کردیم و در ادامه بازی منطقی را ارائه کردیم و توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم. کاپیتان ذوب آهن افزود: بازی با …

موبنا – به گزارش ایسنا، رجب زاده اظهار کرد: بازی خوبی بود و توانستیم در دقایق ابتدایی به گل برسیم که این گل شیرازه حریف را از هم پاشید. به موقع حمله کردیم و در ادامه بازی منطقی را ارائه کردیم و توانستیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

کاپیتان ذوب آهن افزود: بازی با النصر یک بازی حیثیتی است که امیدوارم بتوانیم در این بازی پیروز شویم تا بتوانیم جواب خوبی به کارشکنی آن‌ها بدهیم.

وی درباره موضوع خداحافظی قاسم حدادی فر با اظهار بی‌اطلاعی از این موضوع بیان داشت: من در این باره چیزی نمی‌دانم. قاسم بازیکن بزرگتر و تاثیرگذاری در تیم ماست و هر تیمی آرزوی داشتن این بازیکن را دارد.

رجب‌زاده عنوان کرد: ان‌شاءالله این دلخوری‌ها برطرف شود و قاسم به تیم ما اضافه شود زیرا او یک بازیکن تاثیرگذار است.

رجب‌زاده درباره ادامه کار ذوب آهن در لیگ برتر گفت: در لیگ کارمان دشوار است و در فاصله ۶ هفته به پایان لیگ ۶ امتیاز تا صدر جدول فاصله داریم که امکان جبران آن برایمان وجود دارد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا