شوخی زوج جوان با اسید دردسر ساز شد

موبنا – یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار جامعه خبرگزاری میزان با تکذیب اسید پاشی روی زوج جوان در شمال شهر گفت: بامداد امروز یک زوج جوان با مراجعه به بیمارستان مطهری اظهار کردند دچار سوختگی با اسید شدند.با اعلام موضوع به پلیس زوج ۲۶ ساله ادعا کردند در خانه خود در محله ولنجک …

موبنا – یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار جامعه خبرگزاری میزان با تکذیب اسید پاشی روی زوج جوان در شمال شهر گفت: بامداد امروز یک زوج جوان با مراجعه به بیمارستان مطهری اظهار کردند دچار سوختگی با اسید شدند.با اعلام موضوع به پلیس زوج ۲۶ ساله ادعا کردند در خانه خود در محله ولنجک مشغول استراحت بودند که فردی وارد خانه شده و روی آنها اسید پاشیده است.

با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه ای از اداره شانزدهم پلیس آگاهی برای تحقیقات عازم بیمارستان شدند و متوجه تناقض گویی زوج جوان شدند.

در ادامه پسر ۲۶ ساله با اعلام اینکه از ترس موضوع اسید پاشی را مطرح کرده است،گفت: با همسرم مشغول شوخی بودیم که به او گفتم می خواهم روی تو اسید بریزم که او هم گفت اگر می توانی این کار را انجام بده و ضربه ای به ظرف اسیدی که در دستم بود زد.

در این هنگام محتوای ظرف روی دست و پایمان ریخت. پس از ریخته شدن اسید هر دو دچار سوختگی شدیم. دقایقی بعد دست و صورت خود را با آب شستیم اما بدنمان همچنان می سوخت. وقتی با شستن نیز خوب نشدیم تصمیم گرفتیم به بیمارستان برویم.

نوشته های مشابه

وقتی به بیمارستان مطهری رفتیم ماموران ما را سوال پیچ کردند و از ترس ادعا کردیم فردی روی ما اسید ریخته است.

 منبع: میزان 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا