تهدید سریالی مادر و دختر جوان در فضای مجازی

موبنا – چندی پیش زن جوانی به پلیس فتا مراجعه کرد و از مزاحمت‌های سریالی برای خودش و دخترش خبر داد. او به پلیس گفت: مدتی است که فرد ناشناسی در شبکه‌های اجتماعی برای من و دخترم ایجاد مزاحمت می‌کند. من که تصور می‌کردم با بی‌اعتنایی، دست از مزاحمت می‌کشد، در این رابطه شکایتی نکردم …

موبنا – چندی پیش زن جوانی به پلیس فتا مراجعه کرد و از مزاحمت‌های سریالی برای خودش و دخترش خبر داد. او به پلیس گفت: مدتی است که فرد ناشناسی در شبکه‌های اجتماعی برای من و دخترم ایجاد مزاحمت می‌کند. من که تصور می‌کردم با بی‌اعتنایی، دست از مزاحمت می‌کشد، در این رابطه شکایتی نکردم اما مرد ناشناس از سکوت من سوء استفاده کرد و جدیدا تصاویر مستهجنی را برای من و دخترم و چند نفر از اقوامم می‌فرستد.

به دنبال شکایت زن جوان، تحقیقات برای شناسایی عامل این مزاحمت آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته هویت فرد ناشناس به نام نادر شناسایی شد. با به‌دست آمدن هویت نادر، مشخص شد او به اتهام سرقت، زمین خواری، تصرف عدوانی و چندین جرم دیگر سابقه کیفری دارد. در ادامه تحقیقات مرد جوان دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ حسین رضایی، رئیس پلیس فتا استان یزد در رابطه با این خبر گفت: در تحقیقات صورت گرفته متهم عنوان داشت که با نصب بدافزار روی گوشی شاکی، به اطلاعات تلفن همراه او دست یافته و برای زن جوان و دخترش و همچنین اقوامش ایجاد مزاحمت کرده است.

 منبع: جام نیوز 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا