امتیاز مهمانداران ایرفرانس در سفر به ایران

موبنا– ژيل گاتو مدیر منابع انساني شرکت هواپیمایی ايرفرانس گفت: تصميم گرفتیم با اتخاذ موضعي استثنايي، امكان جايگزيني مهمانداران و خلبانان زن را كه مايل به داشتن حجاب نيستند، در پروازهاي تهران- پاريس فراهم كند. بر اساس این تصمیم، به اتحاديه هاي كاركنان شركت ايرفرانس ابلاغ شد که همه زنان در خط پروازي تهران كه …

موبنا ژيل گاتو مدیر منابع انساني شرکت هواپیمایی ايرفرانس گفت: تصميم گرفتیم با اتخاذ موضعي استثنايي، امكان جايگزيني مهمانداران و خلبانان زن را كه مايل به داشتن حجاب نيستند، در پروازهاي تهران- پاريس فراهم كند.

بر اساس این تصمیم، به اتحاديه هاي كاركنان شركت ايرفرانس ابلاغ شد که همه زنان در خط پروازي تهران كه با نظر شخصي خود داشتن روسري در خارج از هواپيما را نمي پذيرند، اجباري در حضور در اين پرواز ندارند و مي توانند به خط ديگري منتقل شوند.

ايرفرانس پروازهاي پاريس- تهران را كه در سال ۲۰۰۸ ميلادي متوقف شده بود از ۲۹ فروردین از سر می گيرد. اين مساله با سودي كه از اين پروازها عايد ايرفرانس مي شود، خبري خوش براي مسئولان اين شركت محسوب مي شود اما اين خبر با اعلام نارضايتي برخي از مهمانداران اين شركت براي رعايت قوانين ايران در مورد پوشش خود، همراه شده بود.

اين در حالي است كه خدمه پروازهاي پاريس- تهران پيشتر نيز قوانين ايران را در مورد حجاب اسلامي رعايت مي كردند و اين امر مساله جديد و بي سابقه اي نبوده است.

اتحاديه هاي كاركنان شركت ايرفرانس براي رفع نارضايتي مهمانداران در روزهاي گذشته مذاكره با مديران ايرفرانس را آغاز و تلاش كردند مديران را متقاعد كنند كه مهمانداران حق داشته باشند بدون ايجاد خلل در برنامه كاري، كسر از حقوق و درج در پرونده، اين ماموريت (پرواز پاريس- تهران) را نپذيرند.

 منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا