تکنولوژی در قلب خانه!

موبنا، رکسانا دانیالی – آنیموس با ابعاد ۱۴۰ در ۱۴۰ در ۳۰ میلی متر از ظاهری زیبا و در عین حال مدرن برخوردار است، از این رو با هر دکوراسیون داخلی در منزل قابلیت هم خوانی دارد. از طرفی دیگر امکان حمل و نقل راحت این دستگاه به شما اجازه می دهد آن را هر …

موبنا، رکسانا دانیالی – آنیموس با ابعاد ۱۴۰ در ۱۴۰ در ۳۰ میلی متر از ظاهری زیبا و در عین حال مدرن برخوردار است، از این رو با هر دکوراسیون داخلی در منزل قابلیت هم خوانی دارد. از طرفی دیگر امکان حمل و نقل راحت این دستگاه به شما اجازه می دهد آن را هر جایی که دوست دارید و یا حتی روی دیوار قرار دهید! از نظر نحوه اتصال آنیموس به هر دو سیستم بلوتوث و وای فای مجهز است در نتیجه می توانید وسایل هوشمند خانگی خود از قبیل تلویزیون، دوربین و یا حتی سیستم روشنایی را به راحتی از طریق آنیموس کنترل کنید.
1
2
هنگامی که اتصال را برقرار کردید، می توانید از طریق یک برنامه موبایلی که بر گوشی هوشمند خود نصب می کنید، وسیله مد نظرتان را مدیریت کنید. حتی می توانید به وسیله آنیموس برنامه شخصی خود را طراحی کرده و به اشتراک بگذارید. با کمک این برنامه ها حتی از راه دور هم می توان وسایل گفته شده را مدیریت کرد. آنیموس با هر دو سیستم عامل اندورید و آی او اس کار می کند. لیست برند هایی از دستگاه های هوشمند قابل جفت شدن با این سیستم کنترل نیز در تصویر زیر آورده شده است.
3
آنیموس به ارزش ۱۴۵ دلار قابل خریداری است، در حقیقت با پرداخت این مبلغ می توان یک سیستم کنترل هوشمند داشت.
4

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا