اپل پتنتی برای اتصال مغناطیسی لوازم الکتریکی به دستگاهی واحد ثبت کرد

موبنا- اپل آيپد خود را آينده‌ی دنیای کامیپوترها دانسته و به این منظور حتی نسخه‌ی ۹.۷ اینچی از آيپد پروی خود را نیز معرفی کرده است. به نظر می‌رسد اپل در این زمینه جدی است چرا که پتنتی به تازگی به ثبت رسانده که روشی را برای اتصال ابزارهای الکتریکی به دستگاه‌های موبایل پیشنهاد می‌دهد. …

موبنا- اپل آيپد خود را آينده‌ی دنیای کامیپوترها دانسته و به این منظور حتی نسخه‌ی ۹.۷ اینچی از آيپد پروی خود را نیز معرفی کرده است. به نظر می‌رسد اپل در این زمینه جدی است چرا که پتنتی به تازگی به ثبت رسانده که روشی را برای اتصال ابزارهای الکتریکی به دستگاه‌های موبایل پیشنهاد می‌دهد.

در واقع این پتنت اتصالی مغناطیسی را همانند اتصالات مغناطیسی کنونی (مثل اتصال شارژر اپل واچ) است با این تفاوت که چند دستگاه می‌توانند به این روش به یک دستگاه متصل شوند. درگاه‌های اتصال این لوازم بر روی هم سوار شده و با نیروی مغناطیسی به یکدیگر متصل می‌شوند.

پتنت اپل

در واقع این روش اتصال نوع پیشرفته اسمارت کانتکتر است که به همراه آیپد پرو معرفی شده است. البته در حال حاضر استفاده‌ی این بخش به متصل کردن کیبورد خلاصه می‌شود اما ظاهرا اپل برنامه‌های دیگری نیز برای آن دارد.

منبع:زومیت|نویسنده:میعاد بافراست

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا