خرید كالاها با ارز بانكی ممنوع شد

موبنا- بر این اساس، ثبت سفارش این كالاها، فقط از محل ارز متقاضی امكان‌پذیر است و از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل، اختصاص ارز مبادله‌ای به هر میزان باهدف واردات این تعرفه‌ها ممنوع است. از جمله كالاهای تعرفه‌های یاد شده «پلی‌استایرن معمولی(GPPS)، مقاوم در برابر ضربه (HIPS)، پوشك كامل بزرگسالان به طوری كه طول پوشش خارجی …

موبنا- بر این اساس، ثبت سفارش این كالاها، فقط از محل ارز متقاضی امكان‌پذیر است و از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل، اختصاص ارز مبادله‌ای به هر میزان باهدف واردات این تعرفه‌ها ممنوع است.

از جمله كالاهای تعرفه‌های یاد شده «پلی‌استایرن معمولی(GPPS)، مقاوم در برابر ضربه (HIPS)، پوشك كامل بزرگسالان به طوری كه طول پوشش خارجی آن ۶۶۰ میلیمتر باشد، حوله‌های بهداشتی (Pads) و تامپون‌ها، پوشك و پوشك كامل بچه و اشیای مشابه از هر جنس، ممنوع هستند.

سازمان توسعه تجارت در نامه دیگری كه هشتم فروردین‌ماه به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ارسال شده اعلام كرده كه ثبت سفارش فویل آلومینیوم به ضخامت حداكثر ۷ میكرون نیز از ارز متقاضی به ارز مبادله‌ای تغییر كرده و واردات این كالا با ارز مبادله‌ای بلامانع است.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا