جوانفکر: احمدی‌نژاد سال ۹۶ نامزد نمی شود

موبنا- علی‌اکبر جوانفکر هم‌چنین تاکید کرد: «حضور در انتخابات» با «نامزدی در انتخابات» دو موضوع کاملا متفاوت هستند. وی گفت: شتاب رسانه‌ها برای انتخاباتی کردن فضای کشور از ۱۵ ماه قبل از برگزاری انتخابات به نفع کشور و مردم نیست. متن پرسش و پاسخ با جوانفکر به این شرح است: به دنبال انتشار خبری با …

موبنا- علی‌اکبر جوانفکر هم‌چنین تاکید کرد: «حضور در انتخابات» با «نامزدی در انتخابات» دو موضوع کاملا متفاوت هستند.

وی گفت: شتاب رسانه‌ها برای انتخاباتی کردن فضای کشور از ۱۵ ماه قبل از برگزاری انتخابات به نفع کشور و مردم نیست.

متن پرسش و پاسخ با جوانفکر به این شرح است:

به دنبال انتشار خبری با عنوان «احمدی نژاد: ان شا الله ٩٦ همدیگر را خواهیم دید» آیا شما حضور آقای احمدی نژاد در انتخابات ٩٦ را تایید می کنید؟

– متاسفانه رسانه‌های ما به اهمیت و ضرورت امانتدار بودن و انتقال صحیح نظرات و دیدگاهها به افکار عمومی توجه نشان نمی‌دهند. خبرنگار سووالی را می‌پرسد و پاسخی را دریافت می‌کند اما هنگام تنظیم مصاحبه ، سووال خود را تغییر می‌دهد و پاسخ دریافت شده را به نحوی منتشر می‌کند که خواست و مراد خبرنگار یا رسانه مربوطه را به مخاطب القاء نماید. این روش‌های مذموم و غیرحرفه‌ای، متاسفانه همچنان از سوی برخی رسانه‌ها بکار گرفته می‌شود.

آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور محترم سابق همیشه شفاف‌ترین ارتباط را با مردم داشته و دارند و اگر تصمیم بر نامزدی در انتخابات را داشته باشند به صورتی کاملا روشن و گویا با مردم در میان می‌گذارند. سوال شما به حضور دکتر احمدی‌نژاد در انتخابات مربوط می‌شود که پاسخ آن روشن است و ایشان در تمامی انتخابات‌های کشور حضور داشته و خواهند داشت اما اگر منظورتان نامزدی در انتخابات باشد که باید گفت ایشان فعلا هیچ برنامه ای برای این منظور ندارند.

اساسا می توان از چنین صحبتی که البته از طرف آقای احمدی نژاد گفته نشد ( با توجه به حضور بنده در آن جمع ) آیا می توان برداشت انتخاباتی کرد؟

– بله می‌توان برداشت انتخاباتی کرد اما «حضور در انتخابات» با «نامزدی در انتخابات» دو موضوع کاملا متفاوت هستند.

به طور کلی آیا آقای احمدی‌نژاد برنامه‌ای برای حضور در انتخابات سال ٩٦ دارند؟

– شتاب رسانه‌ها برای انتخاباتی کردن فضای کشور از ۱۵ ماه قبل از برگزاری انتخابات به نفع کشور و مردم نیست. رسانه‌های ارتباط جمعی باید پی جوی مطالبات واقعی مردم یعنی خارج شدن نظام اجرایی کشور از انفعال و وادادگی محض و ورود به صحنه کار و تلاش برای ایجاد رونق اقتصادی در کشور و همچنین اعاده حیثیت و عزت مخدوش شده ملت ایران باشند.

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا