مای‌فیزر؛ سلاح فلج کننده در پوشش گوشی هوشمند

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – اگر تپانچه ای که در پوشش یک گوشی هوشمند استتار کرده از قدرت آتش بیش از اندازه برای شما برخوردار است شاید یک سلاح فلج کننده که در قالب یک گوشی هوشمند جای گرفته گزینه بهتری باشد. حداقل این سلاح مرگبار نیست و همچنان می تواند از شما در شرایط …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – اگر تپانچه ای که در پوشش یک گوشی هوشمند استتار کرده از قدرت آتش بیش از اندازه برای شما برخوردار است شاید یک سلاح فلج کننده که در قالب یک گوشی هوشمند جای گرفته گزینه بهتری باشد. حداقل این سلاح مرگبار نیست و همچنان می تواند از شما در شرایط بحرانی حفاظت کند. این چیزی است که سلاح فلج کننده «مای‌فیزر» در اختیارتان قرار می دهد. همان گونه که از تصاویر مشخص است این شوکر به طور قابل توجهی شبیه به یک گوشی هوشمند است و همه چیز با یک نمایشگر تقلبی تکمیل می شود.

2
در پس این ظاهر بی آزار، مجموعه ای قرار گرفته که تنها با حرکت یک سوئیچ می تواند تا ۱۰ میلیون ولت شوک را به فرد مهاجم وارد کند. به گفته، شرکت مای‌فیزر سیکیوریتی، تولیدکننده سلاح فلج کننده مای‌فیزر، فناوری شوک برقی غیر کشنده مورد استفاده در این وسیله همانند فناوری مورد استفاده در شوکرهای پلیس و ارتش است و می تواند به لباس های ضخیم نیز نفوذ کرده و مهاجم را تا ۳۰ دقیقه ناتوان سازد. ایده ای که در پس شکل گیری مای‌فیزر قرار دارد بر اساس عنصر غافلگیری به کاربر قدرت می بخشد که عاملی کلیدی در موفقیت یک رویارویی غیر کشنده است. فرد مهاجم هرگز به یک تلفن همراه مشکوک نمی شود که در حقیقت می تواند ضربه شدیدی را به وی وارد کند.

1
سه مدل از سلاح فلج کننده مای‌فیزر ارائه شده اند که شامل M3، M5 و X10 می شوند و به ترتیب ۳ میلیون، ۵ میلیون و ۱۰ میلیون ولت را منتقل می کنند. هر دستگاه با یک چراغ LED، شارژر، کیف حمل، و وارانتی مادام العمر همراهی می شود. باتری مورد استفاده در مای‌فیزر می تواند تا ۲۰ سال دوام بیاورد. قیمت پایه این سلاح فلج کننده ۴۷ دلار است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا