مرد همسرکش در بازجویی به قتل اعتراف کرد

موبنا – ساعت ۷:۴۵ صبح ۲۷ اسفند ماه سال گذشته و از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، یک فقره کشف جسد متعلق به یک زن جوان در محل سکونتش در خیابان هفت چنار – خیابان شهید حاتمی به کلانتری ۱۱۱ هفت چنار اعلام شد. با حضور مأمورین کلانتری ۱۱۱ در محل و تأیید …

موبنا – ساعت ۷:۴۵ صبح ۲۷ اسفند ماه سال گذشته و از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، یک فقره کشف جسد متعلق به یک زن جوان در محل سکونتش در خیابان هفت چنار – خیابان شهید حاتمی به کلانتری ۱۱۱ هفت چنار اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری ۱۱۱ در محل و تأیید خبر اولیه ، بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

پرونده در اداره دهم ویژه قتل پلیس

با حضور تیم بررسی صحنه جرم اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که متوفی بنام مریم ( ۳۵ ساله ) مورد اصابت چند ضربه چاقو از ناحیه دست قرار گرفته اما علت اصلی مرگ وی ، خفگی ناشی از انسداد شریان اصلی تنفسی ( گردن ) بوده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمـد” و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات پسر مقتول

پسر مقتوله بنام مهدی (۲۲ ساله ) که با حضور در خانه، با جسد مادرش روبرو شده و موضوع را به پلیس خبر داده بود در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: شب گذشته مادرم از من خواست تا به منزل خواهرم بروم تا او و پدرم بتوانند به صورت خصوصی در خصوص برخی اختلافاتشان صحبت کنند و من نیز آن شب به خانه خواهرم رفتم؛ در حدود ساعت ۶ صبح پدرم با گوشی تلفن همراهم تماس گرفت و عنوان داشت که شب گذشته با مادرش درگیر شده! و به این بهانه از من خواست تا به مادرم سر بزنم؛ زمانی که وارد خانه شدم با جسد مادرم روبرو شدم که رشته ای طناب شکل به دور گردنش قرار داشت و در کف اتاق افتاده بود.

پلیس به دنبال همسر مقتول

با توجه به اظهارات پدر مقتوله ، کارآگاهان قصد تحقیق از همسر مقتوله را داشتند اما اطلاع پیدا کردند که وی از محل سکونتش متواری شده است؛ با توجه به شواهد و دلایل بدست آمده مبنی بر ارتکاب جنایت توسط این شخص بنام سیاوش ( ۴۰ ساله )، دستگیری وی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

حضور قاتل در اداره دهم پلیس آگاهی

در ساعت ۱۳ روز ۱۵ فروردین ، همسر مقتول با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ خود را به کارآگاهان تسلیم و در همان اظهارات اولیه صراحتا عنوان داشت که ارتکاب جنایت توسط وی و طی یک نزاع خانوادگی صورت گرفته است.

اظهارات متهم

سیاوش در خصوص انگیزه جنایت و قتل همسرش به کارآگاهان گفت: همسرم از چندی پیش و از طریق شبکه های مجازی در چندین گروه عضویت داشت و این در حالی است که من با اینگونه ارتباطات مشکل داشتم و مخالف آن هستم؛ به همین علت از او خواسته بودم که از این شبکه و گروه ها خارج شود اما با این وجود، او همچنان به ارتباطات مجازی خود ادامه می داد و همین موضوع زمینه اصلی آغاز درگیری های من با همسرم شده بود؛ حتی در یک مقطع زمانی نیز از همسرم خواستم تا دیگر به محل کارش نرود اما او با این موضوع نیز مخالفت کرد و اصرار داشت تا همچنان به سرکار برود. تمامی این علت ها باعث شده بود تا فاصله [عاطفی] من و همسرم از یکدیگر افزایش پیدا کند و دائما با یکدیگر درگیری و نزاع داشته باشیم.

متهم در خصوص شب جنایت به کارآگاهان گفت: شب جنایت همسرم از پسرمان خواسته بود تا خانه نباشد تا بتوانیم با یکدیگر در خصوص اختلافاتمان صحبت کنیم ؛ ابتدا با یکدیگر صحبت می کردیم اما پس از دقایقی صحبت ها به نزاع و درگیری لفظی تبدیل شد ؛ حدود ساعت ۳ بامداد بود که من با ریختن دهها قرص در داخل آب از همسرم خواستم تا او آنرا بنوشد اما او از این کار خودداری کرد ؛ در حالیکه بسیار عصبانی شده بودم ، رشته ای را به دور گردنش انداخته و آنقدر نگه داشتم که … ؛ صبح روز جنایت بود که با پسرم مهدی تماس گرفته و به او گفتم که به خانه بیاید و بعد از آن ، از تهران خارج شدم . طی این مدت در شهرهای مختلف می چرخیدم تا اینکه تصمیم گرفتم خودم را به پلیس تسلیم کنم.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

 منبع: هشدار نیوز 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا