حکم ۳۱۸ صفحه‌ای دادگاه انقلاب برای بابک زنجانی و دو متهم پرونده نفتی

موبنا – رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی با اشاره به حضور خود طی روز جاری در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اظهار کرد: امروز (دوشنبه) دادگاه حکم صادره را به رویت ما رساند که در ۳۱۸ صفحه انشاء شده بود و ما باید از حکم صادره یادداشت برداری کنیم. وکیل مدافع بابک زنجانی ادامه …

موبنا – رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی با اشاره به حضور خود طی روز جاری در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اظهار کرد: امروز (دوشنبه) دادگاه حکم صادره را به رویت ما رساند که در ۳۱۸ صفحه انشاء شده بود و ما باید از حکم صادره یادداشت برداری کنیم.

وکیل مدافع بابک زنجانی ادامه داد: بر خلاف آنچه در رسانه‌ها مبنی بر ابلاغ حکم منتشر شده، هنوز حکم ابلاغ نشده است بلکه پروسه ابلاغ آغاز شده و تا آخرین کلمه از آخرین صفحه حکم را ننویسیم، ابلاغ حکم محسوب نمی‌شود و پس از آن ۲۰ روز برای ارائه لایحه تجدیدنظر خواهی فرصت داریم.

حکم متهمان پرونده نفتی که طبق اعلام سخنگوی قوه‌قضائیه به اعدام، رد مال و جزای نقدی محکوم شدند، در حالی در ۳۱۸ صفحه نگارش یافته که کیفرخواست این متهمان در ۲۳۷ صفحه و پرونده متهمان نیز در ۲۰۹ جلد تنظیم شده بود.

بابک زنجانی بابت خرید نفت، ۲.۶ میلیاد یورو به وزارت نفت بدهکار است که این رقم با احتساب تاخیر در تادیه بدهی به حدود سه میلیارد یورو رسیده است.

 منبع: خوزنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا