آخرین خبرها از روند درمانی عباس کیارستمی

موبنا – سخنگوی تیم پزشکی عباس کیارستمی سومین گزارش خود را از روند پیشرفت مراحل درمانی این فیلمساز ارائه داد‌. بنا به این گزارش عفونت ریه بیمار مهار شده و پزشکان وضعیت قلبی و فشار خون را تحت کنترل و در وضعیت ثابت نگه داشته اند اما مازیار پارسا متخصص عفونی و پزشک معالج عباس …

موبنا – سخنگوی تیم پزشکی عباس کیارستمی سومین گزارش خود را از روند پیشرفت مراحل درمانی این فیلمساز ارائه داد‌.
بنا به این گزارش عفونت ریه بیمار مهار شده و پزشکان وضعیت قلبی و فشار خون را تحت کنترل و در وضعیت ثابت نگه داشته اند اما مازیار پارسا متخصص عفونی و پزشک معالج عباس کیارستمی که روز گذشته ۱۵ فروردین ماه از سفر دو هفته ای بازگشته او را ویزیت کرده و گفته است: به نظر من عفونت ریه هنوز کاملا برطرف نشده است، ولی با بررسی وضعیت بیمار معلوم شد که روند درمانی به درستی پیشرفت کرده و تصمیم گرفته شد که استفاده از همان داروهایی را که خانم دکتر حدادی تجویز کرده بودند، ادامه دهیم.
دکتر مازیار پارسا در توضیح همچنین اعلام کرد که وی پزشک معالج عباس کیارستمی نبوده بلکه به عنوان دکتر مشاور معالج حضور داشته و در غیاب خود دکتر تاقی مسئولیت وضعیت عفونی بیمار را بر عهده داشته است. همچنین دکتر پارسا توضیح داد که آقای کیارستمی به عنوان بیمار عفونی در بیمارستان بستری نشده بنابراین پیش بینی عفونت بعد از عمل وجود نداشته وگرنه هرگز بیمارستان را ترک نمی کرد.
به گفته تیم پزشکی، تا زمانی که پزشکان معالج از وضعیت داخلی این فیلمساز مطمئن نشوند اقدام به جدا کردن دستگاه تنفسی نخواهند کرد.

 منبع:مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا