عاقبت بد تهدید دختر کرمانشاهی

موبنا – سرهنگ ” علی شفیعی “رئیس پلیس فتا استان گفت : در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام عکس های پروفایل اش را ذخیره و تهدید کرده بود تا در صورتی که به خواسته های وی تن ندهد تصاویر را دستکاری و در فضای مجازی منتشر خواهد …

موبنا – سرهنگ ” علی شفیعی “رئیس پلیس فتا استان گفت : در پی شکایت خانم جوانی مبنی بر اینکه فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام عکس های پروفایل اش را ذخیره و تهدید کرده بود تا در صورتی که به خواسته های وی تن ندهد تصاویر را دستکاری و در فضای مجازی منتشر خواهد کرد، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد:کارشناسان این پلیس با انجام تحقیقات و جستجو در فضای سایبر و اقدامات تخصصی متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگرانه دستگیر کردند.

سرهنگ شفیعی افزود: متهم در مواجه با مدارک و مستندات این پلیس صراحتاً لب به اعتراف گشود و گفت:” قبلا خواستگار و نامزد شاکی بوده و به دلایلی رابطه آنها به هم خورده و قصد انتقام گیری از شاکی را داشته است.

این مقام مسئول در پایان ضمن اشاره به معرفی متهم به دادسرا گفت: به شهروندان توصیه می کنیم در نگهداری عکس ها و اطلاعات محرمانه خود نهایت دقت و تلاش را داشته و به هیچ وجه عکس ها و فیلم های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه های اجتماعی قرار ندهید.

 منبع:رکنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا