ورود سامانه سرد و بارشی به کشور

خانم احمدی با بیان اینکه نتیجه عملکرد این سامانه باعث بارش برف و باران در برخی نقاط آذربایجان‌های غربی و شرقی، ارتفاعات استان گیلان و مازندران می شود پیش بینی کرد: علاوه بر بارش برف و باران،‌ کاهش محسوس دما به ویژه در استان های ساحلی دریای خزر نیز رخ می دهد و دریا مواج …

خانم احمدی با بیان اینکه نتیجه عملکرد این سامانه باعث بارش برف و باران در برخی نقاط آذربایجان‌های غربی و شرقی، ارتفاعات استان گیلان و مازندران می شود پیش بینی کرد: علاوه بر بارش برف و باران،‌ کاهش محسوس دما به ویژه در استان های ساحلی دریای خزر نیز رخ می دهد و دریا مواج و متلاطم باشد.

وی درباره وضع هوای سایر نقاط کشور گفت: افزایش سرعت وزش باد در نیمه شرقی کشور به ویژه در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان پیش بینی می‌شود که در برخی نقاط این استان ها خیزش گرد و غبار و کاهش دید افقی را خواهیم داشت.

کارشناس هواشناسی افزود:‌ همچنین در برخی نقاط مرکزی کشور مانند استان های قم،  مرکزی، اصفهان، تهران و البرز وزش باد شدید و گرد و غبار پیش بینی می شود.

احمدی در ادامه گفت: خلیج فارس و دریای عمان هم برای امروز و فردا متلاطم خواهد بود.

احمدی در پایان گفت:‌ آسمان پایتخت امروز صاف است البته در نواحی شمالی استان، نیمه ابری پیش بینی می شود و دما در گرم‌ترین ساعت به حدود ۱۸ درجه می رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا