تشکیل فراکسیون اصولگراها در مجلس دهم

موبنا- احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیته ۷ نفره ساماندهی اصول‌گرایان مجلس دهم از جلسه امروز کمیته ۷ نفره ساماندهی اصول‌گرایان مجلس دهم خبر داد و گفت: این جلسه ساعت ۱۲ امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه این کمیته وظیفه تشکیل فراکسیون اصول‌گرایان در مجلس دهم را دارد و کارهای مقدماتی …

موبنا- احمد امیرآبادی فراهانی عضو کمیته ۷ نفره ساماندهی اصول‌گرایان مجلس دهم از جلسه امروز کمیته ۷ نفره ساماندهی اصول‌گرایان مجلس دهم خبر داد و گفت: این جلسه ساعت ۱۲ امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کمیته وظیفه تشکیل فراکسیون اصول‌گرایان در مجلس دهم را دارد و کارهای مقدماتی آن را انجام می‌دهد، ادامه داد: تا انتخاب اعضای شورای مرکزی فراکسیون این کمیته مسئولیت ساماندهی فعالیت نمایندگان در مجلس دهم را بر عهده خواهد داشت.

نماینده مردم قم در مجلس نهم با اشاره به برگزاری جلسات کمیته ۷ نفره ساماندهی اصول‌گرایان مجلس دهم، تصریح کرد: جلسات این کمیته بر حسب ضرورت برگزار می‌شود و برای جلسات زمان خاصی در نظر گرفته نشده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: نتیجه جلسه امروز نیز از سوی سخنگوی کمیته در مصاحبه مطبوعاتی اعلام خواهد شد.

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا