یوگا هوم ۳۱۰؛ تبلت خانوادگی لنوو در راه است

موبنا- این دستگاه که نوعی تبلت خانوادگی است، ابعاد بزرگ و مناسبی دارد و از قابلیت تغییر حالت از یک تبلت رومیزی تا یک صفحه نمایش بزرگ و نیز قابلیت نصب روی دیوار برخوردار است. به تازگی تصاویری از یک محصول شرکت لنوو با نام Lenovo YOGA Home 310 در اینترنت منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی …

موبنا- این دستگاه که نوعی تبلت خانوادگی است، ابعاد بزرگ و مناسبی دارد و از قابلیت تغییر حالت از یک تبلت رومیزی تا یک صفحه نمایش بزرگ و نیز قابلیت نصب روی دیوار برخوردار است.

به تازگی تصاویری از یک محصول شرکت لنوو با نام Lenovo YOGA Home 310 در اینترنت منتشر شده که نشان‌دهنده‌ی یک تبلت بزرگ با قابلیت‌های تغییر حالت است. این دستگاه قابلیت استفاده‌ی خانگی در محیط‌های مختلف را دارد. همان‌طور که در تصاویر مشخص است، می‌توان از این تبلت در حالت‌های رومیزی، صفحه نمایش مستقل و حتی اتصال به دیوار استفاده کرد.

این دستگاه را می‌توان نوعی کامپیوتر All In One (AIO) نیز نامید که با صفحه نمایش بزرگ ۱۷.۳ اینچی، برای استفاده‌های مختلف مانند تماشای فیلم و تصویر، اشتراک ویدئو و کارهای روزمره می‌توان از آن بهره برد. طراحی زیبا و کاربردی آن باعث می‌شود که کاربر بتواند در موقعیت‌های مختلف به خوبی از آن استفاده کند. این دستگاه مجهز به پلتفرم AURA لنوو است که امکانات مدیای زیادی در اختیار کاربر می‌گذارد و نیز قابلیت‌های چندکاربره‌ی متنوعی دارد. به طور مثال دو کاربر به طور هم‌زمان می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند و بعلاوه اپلیکیشن‌های چندنفره‌ی جذابی نیز روی آن نصب شده‌ است. هم‌چنین دستیار هوشمند کورتانا نیز در امکانات نرم‌افزاری لنوو یوگا هوم ۳۱۰ گنجانده شده است. در مورد قیمت دستگاه جدید لنوو اخباری منتشر نشده ولی انتظار می‌رود این دستگاه قیمتی کمتر از دستگاه‌های مشابه که برای کاربرد خانوادگی ساخته می‌شوند داشته باشد.

منبع:زومیت|نویسنده: مهدی زارع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا