تماشا کنید: آخرین تصاویر ویدیویی از پیشرفت فیزیکی مقر جدید اپل

موبنا- یکی از این موارد مقر جدید این کمپانی است که همچنان در حال ساخت است. اپل پس از معرفی مقر جدید خود، بی وقفه فاز اجرایی پروژه‌ی ساخت آن را آغاز کرد. مقر جدید اپل همچون محصولات این کمپانی نظر بسیاری را به خود جلب کرد. ساختمان مرکزی جدید اپل به شکل یک سفینه‌ی …

موبنا- یکی از این موارد مقر جدید این کمپانی است که همچنان در حال ساخت است.

اپل پس از معرفی مقر جدید خود، بی وقفه فاز اجرایی پروژه‌ی ساخت آن را آغاز کرد. مقر جدید اپل همچون محصولات این کمپانی نظر بسیاری را به خود جلب کرد. ساختمان مرکزی جدید اپل به شکل یک سفینه‌ی فضایی طراحی شده که فضای سبزی را درون خود محصور کرده است. در خلال ساخت این مرکز، بعضا شاهد این موضوع هستیم که افراد کنجکاو به بازی پهپادها تصاویری هوایی را از پیشرفت فیزیکی پروژه تهیه کرده و میزان ساخت این ساختمان عظیم و در عین حال جالب را به نمایش می‌گذارند.

براساس اطلاعات ارائه شده، ساختمان جدید اپل در اواخر سال ۲۰۱۶ یا اوایل ۲۰۱۷ میلادی آماده شده و به بهره‌برداری خواهد رسید. همانطور که در تصاویر جدید مشاهده می‌کنید، رفته رفته شاهد نصب سازه‌های شیشه‌ای و همچنین پنل‌های خورشیدی در بالای این ساختمان هستیم. اپل یکی از کمپانی‌هایی است که به شدت سیاست‌های مقابله با آلودگی هوا و استفاده از انرژی‌های پاک را در پیش گرفته است. این کمپانی در پی آن است تا کل مجموعه‌ی این کمپانی در سراسر جهان از جهت تولید انرژی به استقلال رسیده و از منابع سبز استفاده کنند.

لینک دانلود

در این تصاویر شاهد تکمیل شدن سالن کنفرانس بزرگ در نظر گرفته شده نیز هستیم که محلی برای معرفی محصولات بعدی اپل خواهد بود. باید دید که اپل در ساختمان جدید خود چه محصولاتی را روانه‌ی بازار خواهد کرد؟ آیا خودروی اپل از این ساختمان خارج خواهد شد؟ نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع:زومیت|نویسنده: حسین خلیلی صفا

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا