سفر به دیار باقی به جای مسافرت شمال

وقوع درگیری دسته‌جمعی منجر به جرح ساعت ١٤ روز دهم فروردین از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به کلانتری مولوی اعلام و با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد در یک درگیری دسته‌جمعی میان سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری با دو ترک‌نشین یک موتورسیکلت، یکی از سرنشینان خودرو سواری به‌ نام غلامرضا …

وقوع درگیری دسته‌جمعی منجر به جرح ساعت ١٤ روز دهم فروردین از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به کلانتری مولوی اعلام و با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد در یک درگیری دسته‌جمعی میان سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری با دو ترک‌نشین یک موتورسیکلت، یکی از سرنشینان خودرو سواری به‌ نام غلامرضا (٢٠ساله) مورد اصابت ضربات متعدد چاقو از ناحیه سینه، قفسه سینه و پا قرار گرفته و دو موتورسوار نیز از محل متواری شده‌اند.

با گذشت چند ساعت از انتقال مجروح به بیمارستان، از سوی تیم پزشکی به مأموران اعلام شد غلامرضا به علت اصابت ضربه به قسمت چپ سینه و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت شده است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمـد» و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. کارآگاهان با آغاز رسیدگی به پرونده به تحقیق از شاهدان صحنه درگیری پرداختند و اطلاع پیدا کردند قاتل یکی از اهالی منطقه هرندی – خیابان شهید معروف‌خانی به ‌نام «سامان. د» (٢٥ساله) است که پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد سامان ساعت ١٠:٣٠ روز حادثه در یک قهوه‌خانه در منطقه هرندی با جوان دیگری به‌ نام «اشکان» درگیر شده که در آن، مقتول همراه برادرش به حمایت از اشکان پرداختند و پس از گرفتن چاقو از دست سامان، وی را مجبور به ترک قهوه‌خانه کردند. با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، اشکان موردتحقیق قرار گرفت. وی در اظهاراتش با تأیید خبر درگیری خود با سامان به کارآگاهان اطلاع داد از چند سال پیش با سامان اختلاف داشت و درگیری در قهوه‌خانه نیز به بهانه «چشم‌تو‌چشم‌شدن» او با سامان بود. اشکان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «در زمان درگیری، سامان چاقویی در دست داشت و دائما با آن تهدید می‌کرد. در همین زمان، غلامرضا همراه برادرش وارد قهوه‌خانه شدند و با دیدن صحنه، به سمت سامان رفتند و چاقو را از دستش گرفتند و او را مجبور به ترک قهوه‌خانه کردند.

پس از آن دیگر اطلاعی از درگیری دوباره غلامرضا با سامان نداشتم تا اینکه از طریق بچه‌محل‌ها متوجه مرگ غلامرضا شدم».کارآگاهان در ادامه تحقیقات برای مشخص‌شدن نحوه وقوع درگیری دسته‌جمعی منجر به جنایت اطلاع پیدا کردند مقتول قصد داشت همراه برادر و یکی از دوستانش، مسافرتی به شمال کشور داشته باشند اما سامان همراه یکی از بستگانش با یک دستگاه موتورسیکلت و این بار با انگیزه انتقام‌گیری دخالت آنها در درگیری قهوه‌خانه، مانع رفتن آنها به مسافرت شده و در ادامه چندین ضربه چاقو به مقتول وارد کرده و از محل متواری شده است.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده، متهم روز ١٣ فروردین دستگیر شد و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد. سرهنگ حاجی‌زاده ادامه داد: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر شده و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع:روزنامه شرق

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا