نوسان قیمت ۵ هزار تومانی گوشی های موبایل در بازار

موبنا – یکی از فروشندگان موبایل با اشاره به نوسانات مکرر نرخ ارز در بازار موبایل گفت: به دلیل نوسانات مکرر نرخ ارز در کشور بهای تمامی گوشی های موبایل نیز با نوسان قیمت ۵ هزار تومانی در بازار عرضه می شوند. “سارا خسری وند” در این باره افزود: بیشترین نوسان قیمت مربوط به گوشی …

موبنا – یکی از فروشندگان موبایل با اشاره به نوسانات مکرر نرخ ارز در بازار موبایل گفت: به دلیل نوسانات مکرر نرخ ارز در کشور بهای تمامی گوشی های موبایل نیز با نوسان قیمت ۵ هزار تومانی در بازار عرضه می شوند.
موبایل
“سارا خسری وند” در این باره افزود: بیشترین نوسان قیمت مربوط به گوشی های بدون گارانتی رسمی است که با کوچک ترین نوسان ارزی، با تغییر قیمت روبرو می شوند.
وی افزود: معمولا گوشی هایی که به صورت رسمی توسط فعالان قانونی وارد بازار کشور می شوند با ثبات قیمت مشخص در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
بازی موبایل
در همین حال یکی دیگر از فعالان این حوزه بر این باور است که نوسان قیمت ۵ هزار تومانی در بازار موبایل امری طبیعی است چرا که تا نوسان ۱۰ هزار تومانی در بازار موبایل امری طبیعی است.
“داوود طزری” افزود: بازار ماه های گذشته تلفن همراه با رکود همراه بود اما هم اکنون بازار تلفن همراه با تقاضای مشتریان در رنج گوشی های ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی روبرو است.
اینترنت موبایل
وی با پیش بینی وضعیت فعلی و آینده بازار موبایل افزود: همزمان با رونمایی پرچمدارهای موبایل در ایران بزودی شاهد افت قیمت گوشی های تازه واردی که به صورت قاچاق وارد کشور شده اند، خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا