پرداخت قبوض تلفن از ابتدای ماه های فردسال

موبنا – در راستای سهولت پرداخت قبوض و جلوگیری از قطعی تلفن ثابت در ایام پرترافیک مشترکین می توانند از اول ماههای فرد سال و قبل از تاریخ آخرین مهلت پرداخت بدهی از طریق سامانه ۱۸۱۸ نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند. براساس این گزارش از مزایای پرداخت بدهی با سامانه ۱۸۱۸ می توان …

موبنا – در راستای سهولت پرداخت قبوض و جلوگیری از قطعی تلفن ثابت در ایام پرترافیک مشترکین می توانند از اول ماههای فرد سال و قبل از تاریخ آخرین مهلت پرداخت بدهی از طریق سامانه ۱۸۱۸ نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند.
براساس این گزارش از مزایای پرداخت بدهی با سامانه ۱۸۱۸ می توان به وصل خودکار تلفن های قطع شده بلافاصله پس از پرداخت و امکان پرداخت علی الحساب مبلغ قبض برای جلوگیری از قطعی تلفن اشاره کرد.
همچنین مشترکین می توانند از طریق سامانه پیامکی ۰۲۱۱۸۱۸ و ارسال کد شهری به همراه شماره تلفن ثابت خود نسبت به دریافت صورتحساب کارکرد تلفن ثابت خود به همراه شناسه قبض و شناسه پرداخت اقدام نمایند و از همان طریق بدهی خود را پرداخت نمایند.
شایان ذکر است چنانچه مشترک تمایل به درخواست ارسال پیامک از طریق سامانه ۰۲۱۱۸۱۸ را نداشته باشد می تواند عدد یک را به این سامانه ارسال کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا