خطر جدی اپل برای دستگاه‌های سازمانی

موبنا – گزارش Check Point Security این آسیب‌پذیری را به صورت جامع تشریح کرده و توضیح داده است دستگاه‌های سازمانی که از راهکارهای مدیریت دستگاه موبایلی (MDM) استفاده می‌کنند، در معرض این خطر قرار دارند. به گزارش وبسایت theinquirer، مرکز SideStepper در این اتفاق بر یکی از نقاط آسیب‌پذیر سیستم عامل iOS ۹ تاکید کرد …

موبنا – گزارش Check Point Security این آسیب‌پذیری را به صورت جامع تشریح کرده و توضیح داده است دستگاه‌های سازمانی که از راهکارهای مدیریت دستگاه موبایلی (MDM) استفاده می‌کنند، در معرض این خطر قرار دارند.

به گزارش وبسایت theinquirer، مرکز SideStepper در این اتفاق بر یکی از نقاط آسیب‌پذیر سیستم عامل iOS ۹ تاکید کرد که به هکرها امکان می‌دهد تا بتوانند اپلیکیشن‌ها و ابزارهای مخرب را روی آیفون و آیپد مخصوص کارمندان سازمانی نصب کنند و از این طریق بتوانند اطلاعات ذخیره شده روی این دستگاه‌ها را به سرقت ببرند.

در گزارش Check Point گفته شد: «این حرفه امنیتی به هکرها امکان می‌دهد تا یک فرد را در جریان حملات سایبری وارد کنند از این طریق بتوانند اطلاعات ارتباطی میان دستگاه‌های تحت مدیریت iOS و راهکارهای MDM را به سرقت ببرند».

این گزارش در ادامه توضیح داد: «این حفره امنیتی کنترل کامل دستگاه را در اختیار هکرها می‌گذارد، داده‌ها را برای آنها ارسال می‌کند، و حتی خدمات سازمانی و میلیون‌ کاربر جهانی تحت سیستم عامل iOS که از راهکارهای MDM استفاده می‌کنند را به خطر می‌اندازد».

منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا