حراج «خانه طلایی» در روسیه

موبنا-به تازگی در شهر ماگدان واقع در شمال شرقی روسیه آپارتمانی برای فروش گذاشته شده که توجه زیادی را به خود جلب کرد و خریدارانی که آینده نگری دارند حواسشان به این آپارتمان است. این خانه که در طبقه دوم یک ساختمان معمولی قرار دارد که کاملا در طلا و رنگ طلایی غرق شده است، …

موبنا-به تازگی در شهر ماگدان واقع در شمال شرقی روسیه آپارتمانی برای فروش گذاشته شده که توجه زیادی را به خود جلب کرد و خریدارانی که آینده نگری دارند حواسشان به این آپارتمان است.

این خانه که در طبقه دوم یک ساختمان معمولی قرار دارد که کاملا در طلا و رنگ طلایی غرق شده است، شاید همه آن طلای واقعی نباشد، اما رنگ طلایی براق آن به شکلی طراحی شده که دیوارها، مبلمان و حتی وسیله‌های داخل حمام هم طلا و بسیار گران قیمت به نظر می‌رسد. بر اساس گفته‌های معاملات املاک صاحبان این خانه بازرگانانی هستند که علاقه زیادی به هنر دارند، او دراین باره توضیح می‌دهد که طراحی و چیدمان خانه براساس چشم‌اندازی از یک آپارتمان ایده‌آل چیده شده است و کسانی که صاحب خانه هستند در سفرهایی که به دیگر نفاط دنیا دارند، اقلام تزئینی عجیب و متفاوت را با خود می‌آورند و حالا می‌توان همه آن‌ها را در خانه دید.

حراج «خانه طلایی» در روسیه

حراج «خانه طلایی» در روسیه

نوشته های مشابه

حالا که عکس‌های مختلفی از این آپارتمان را می‌توان در فضای مجازی دید، مردم هم درباره آن اظهار نظر می‌کنند و عمدتا هم صحبت‌هایش منفی است که زندگی در چنین آپارتمانی وحشتناک است و حتما صاحبان آن احمق هستند! در یکی از نظرات می‌گفتند حتی اگر مبالغ زیادی برای هر کدام از این اجناس خرج شده باشد، باز هم خانه ارزانی است که این‌همه تجملات غیر ضروری را در خود جای داده است.

حراج «خانه طلایی» در روسیه

حراج «خانه طلایی» در روسیه

حراج «خانه طلایی» در روسیه

منبع:۱۱۸سفر|نویسنده:امین فیض پور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا