ایسر پریدیتور Z850؛ پروژکتوری برای گیمرها

 موبنا– نمایشگرهای ۳۲ اینچی که برای اتصال به رایانه خود استفاده می کنید را فراموش کنید زیرا پروژکتور جدید ایسر که به نام پریدیتور Z850 شناخته می شود می تواند تصاویر را تا اندازه ۱۲۰ اینچ روی دیوار یا نمایشگر نشان دهد. اما پرسش اصلی این است آیا حاضر هستید هزینه ای پنج هزار دلاری …

 موبنا– نمایشگرهای ۳۲ اینچی که برای اتصال به رایانه خود استفاده می کنید را فراموش کنید زیرا پروژکتور جدید ایسر که به نام پریدیتور Z850 شناخته می شود می تواند تصاویر را تا اندازه ۱۲۰ اینچ روی دیوار یا نمایشگر نشان دهد. اما پرسش اصلی این است آیا حاضر هستید هزینه ای پنج هزار دلاری را برای خرید این پروژکتور پرداخت کنید؟

ایسر پریدیتور Z850؛ پروژکتوری برای گیمرها

به گزارش “گروه علم و فناوری” عصرایران، برچسب قیمت هنگفت ایسر برای دستگاهی است که به ادعای شرکت سازنده نخستین پروژکتور لیزری اچ‌دی فوق عریض طراحی شده برای گیمینگ است. پریدیتور Z850 از طراحی جذاب و جسورانه ای بهره می برد و بدنه قرمز و سیاه رنگ آن با زوایای تیز نظر هر کاربری را به سوی خود جلب می کند.

ایسر پروژکتور پریدیتور Z850 را برای کار در فضاهای محدود طراحی کرده است. با استفاده از فناوری بدون آینه پرتاب فوق کوتاه، این پروژکتور توانایی نمایش تصاویر تا اندازه ۱۲۰ اینچ در فاصله ۱۸.۵ اینچ (۴۷ سانتیمتر) از دیوار یا نمایشگر را دارد. به گفته ایسر، این به معنای عدم تداخل سایه در لحظات حساس انجام بازی است.

لنز پروژکتور پریدیتور Z850 در بالای دستگاه قرار گرفته و دارای پایه ای قابل تنظیم است تا به سرعت و به راحتی بدون نیاز به هیچ وسیله یا کار دیگری در جای مناسب مستقر شود. پس از راه اندازی، کاربر می تواند تجربه گیمینگ با وضوح ۱۹۲۰ × ۷۲۰ فوق عریض – نسبت تصویر ۲۴:۹ که ۵۰ درصد عریض‌تر از وضوح نمایش ۱۶:۹ است – را داشته باشد.

ایسر پریدیتور Z850؛ پروژکتوری برای گیمرها

به لطف استفاده از یک دیود لیزری پیشرفته، پریدیتور Z850 تصاویری شفاف و درخشان تا ۳,۰۰۰ لومن در کنار نسبت کنتراست ۱۰۰,۰۰۰:۱ ارائه می کند.

اگر پس از پرداخت هزینه پنج هزار دلاری این پروژکتور همچنان در جیب خود پول کافی دارید می توانید کیت اچ‌دی بی سیم برای استریم بی سیم ۱۰۸۰p را به منظور کاهش سیم های دست و پا گیر خریداری کنید.

منبع:عصرایران|نویسنده:محمد مهدی حیدرپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا