Meizu مراسم معرفی M3 Note و بدنه فلزی‌ آن را تایید کرد

موبنا– این شرکت رویداد معرفی گوشی یاد شده را ۶ آوریل اعلام کرده و احتمالا بدنه‌ی آن هم از جنس فلز ساخته خواهد شد. دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی، پردازنده‌ی مدیاتک، صفحه‌نمایش ۵/۵ اینچی فوال اچ‌دی نیز از دیگر مشخصه‌های این دستگاه هستند. Meizu به تازگی تایید کرد که رویداد معرفی گوشی هوشمند جدید M3 …

Meizu به تازگی تایید کرد که رویداد معرفی گوشی هوشمند جدید M3 Note در روز ۶ آوریل (۱۸ فروردین) برگزار خواهد شد. این شرکت با انتشار دعوت‌نامه برای رویداد یاد شده، مشخص کرده که این محصول جدید را اینبار احتمالا از جنس فلز تولید خواهد کرد و دیگر خبری از بدنه‌ی پلی‌کربناتی نیست. این مشخصه‌ای است که بسیاری از رقبا در چنین سطحی آن را رعایت کرده‌اند. همچنین گفته می‌شود این محصول در دو مدل مختلف، ولی با مشخصه‌هایی تقریبا یکسان عرضه می‌شود.

آنچه تا به این لحظه در مورد مشخصات فنی گوشی یاد شده می‌دانیم استفاده از پردازنده مرکزی مدیاتک MT6755M در کنار پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860 است. پردازنده‌ی اصلی دستگاه ۸ هسته‌ای بوده و ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم پردازشی در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین مدلی دیگر با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم پردازشی در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. صفحه‌نمایش این محصول ۵/۵ اینچی بوده و کیفیت ۱۰۸۰p را ارائه می‌کند. دوربین اصلی M3 Note در پشت آن ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین دوم در جلو و ۸ مگاپیکسلی است. محصول مورد اشاره سیستم‌عامل اندروید ۵/۱ را ارائه می‌کند. سنسور اثر انگشت و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری از دیگر مشخصه‌های این گوشی هوشمند است.

شما در مورد محصول جدید Meizu چه نظری دارید؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع:زومیت|نویسنده:حمید بازرگان

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا