امسال شاهد نابودی داعش خواهیم بود

موبنا– به گزارش شبکه سومریه نیوز، «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر طی سخنانی اظهار داشت: در صورتی که دولت امکانات لازم را برای ما فراهم کند، سال جاری شاهد نابودی داعش خواهیم بود. بر اساس این گزارش هادی العامری در ادامه سخنان خود در همین زمینه تصریح کرد: اصلاحات حقیقی منوط به بیرون راندن داعش …

موبنا– به گزارش شبکه سومریه نیوز، «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر طی سخنانی اظهار داشت: در صورتی که دولت امکانات لازم را برای ما فراهم کند، سال جاری شاهد نابودی داعش خواهیم بود.

بر اساس این گزارش هادی العامری در ادامه سخنان خود در همین زمینه تصریح کرد: اصلاحات حقیقی منوط به بیرون راندن داعش است.

وی که در ذی قار سخنرانی می کرد، گفت: بدون وجود امنیت در حمرین، ذی قار نیز شاهد امنیت نخواهد بود. همچنین در صورتی که امنیت الانبار تامین نشود، بغداد نیز فاقد امنیت خواهد بود. به علاوه تا امنیت اهل تسنن تامین نگردد، شیعیان نیز ایمن نیستند و بالعکس نیز صحیح است.

دبیرکل سازمان بدر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: سختی هایی که کشورهای اروپایی در پی انفجارهای تروریستی شاهد آن هستند، نتیجه از بین بردن امنیت در سوریه است.

العامری در ادامه گفت: چالش ها همچنان پا برجاست اما در صورت تامین امکانات لازم توسط دولت به شما وعده می دهم که در سال جاری داعش در عراق نابود خواهد شد.

وی افزود: ماموریت دوم ما بازگرداندن مهاجران است و با وجود اتهامات غلط علیه الحشد الشعبی، در راستای تحقق آن بسیار تلاش می کنیم.

هادی العامری با بیان اینکه اصلاحات حقیقی منوط به بیرون راندن داعش است، تاکید کرد که اصلاحات نباید بر جنگ علیه داعش تاثیر بگذارد و یا موجب تاخیر در فراهم کردن نیازهای جنگ گردد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا