شکایت رسمی ایران از AFC به CAS با وکیل سوییسی

موبنا– مسوولان باشگاههای ایران اصرار زیادی دارند که از رای AFC  به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند. هرچند پیش از این بارها گفته شده که به دلیل پذیرش حکم توسط مسوولان فدراسیون فوتبال و البته انتخاب حکم توسط خودشان شکایت از آن امکان پذیر نیست اما باشگاه های ایران می خواهند هر طور شده علیه …

موبنا– مسوولان باشگاههای ایران اصرار زیادی دارند که از رای AFC  به دادگاه عالی ورزش شکایت کنند. هرچند پیش از این بارها گفته شده که به دلیل پذیرش حکم توسط مسوولان فدراسیون فوتبال و البته انتخاب حکم توسط خودشان شکایت از آن امکان پذیر نیست اما باشگاه های ایران می خواهند هر طور شده علیه حکم صادره شکایت کنند.

اصغر باقریان مدیرعامل سپاهان در گفت و گویی در این مورد توضیح داد:« ما مشورت هایی خوبی با یک وکیل سوییسی انجام داده ایم و حتما مساله را به جد پی گیری می کنیم»

هرچند هر نوع شکایت به CAS معمولا با زمان زیادی به جواب می رسد و این امکان وجود دارد که رای این دادگاه در کوتاه مدت به درد باشگاه های ایران نخورد اما هر ۳ باشگاه در صورت صعود از گروه شان این قابلیت را دارند که با تیم دیگری از عربستان هم گروه شوند و سپاهان و ذوب آهن و تراکتورسازی حاضر نیستند برای دفعه بعد این مشکل را بپذیرند.

به همین دلیل شکایت کرده اند تا با پیگیری هرزمانی که موفق شدند بتوانند رای لازم را بگیرند.

نوشته های مشابه
منبع:عصرایران

دکمه بازگشت به بالا