کشف جسد یک زن ۳۹ ساله

موبنا – سرهنگ پرویز عرب زاده در این باره گفت: در شب ۱۳ فرودین ماه جاری مفقودی زن ۳۹ ساله ای به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و تحقیقات پلیس برای یافتن فرد مفقود شده آغاز شد. وی اظهار کرد: با پیگیری های پلیس مدارکی به دست آمد که فرد مفقود شده به …

موبنا – سرهنگ پرویز عرب زاده در این باره گفت: در شب ۱۳ فرودین ماه جاری مفقودی زن ۳۹ ساله ای به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد و تحقیقات پلیس برای یافتن فرد مفقود شده آغاز شد.

وی اظهار کرد: با پیگیری های پلیس مدارکی به دست آمد که فرد مفقود شده به بند دره بیرجند رفته که ماموران برای یافتن سرنخ های پلیسی به محل اعزام شدند.

وی گفت: با حضور پلیس در محل، برخی از لوازم زن ۳۹ ساله مفقود شده در کنار آب پیدا شد و احتمال غرق شدن فرد مفقودی در آب قوت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی افزود: تلاش پلیس و نیروهای آتش نشانی و هلال احمر ادامه یافت که ساعتی پیش بعد از تلاش ۴۸ ساعته نیروهای غواص هلال احمر جسد این زن که در گل و لای کف بند گیر کرده بود پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

عرب زاده گفت: در معاینه اولیه جسد آثار ضرب و جرح و جنایت مشهود نبود ولی اظهار نظر درباره مرگ زن ۳۹ ساله منوط به نظریه پزشکی قانونی و کالبد شکافی جسد است.

 منبع:جام نیوز 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا