اصابت سه گلوله انفجاری به خاک ایران

موبنا – سعید شبستری یکشنبه با اشاره به آغاز درگیری نظامی بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه دو طرف از بامداد ۱۴ فروردین، افزود: این درگیری‌ها عمدتا در عمق منطقه مورد مناقشه روی داده و هنوز هم ادامه دارد. وی از اصابت سه گلوله انفجاری به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان …

موبنا – سعید شبستری یکشنبه با اشاره به آغاز درگیری نظامی بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه دو طرف از بامداد ۱۴ فروردین، افزود: این درگیری‌ها عمدتا در عمق منطقه مورد مناقشه روی داده و هنوز هم ادامه دارد.

وی از اصابت سه گلوله انفجاری به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خدا آفرین در ساعت ۱۹ روز شنبه خبر داد و گفت: خوشبختانه این اتفاق به غیر از خسارت مختصر به یکی از تیرهای برق فشار قوی که باعث قطع برق در منطقه شد هیچ گونه خسارت مالی و جانی دیگری در بر نداشته است.

دبیر شورای تامین استان افزود: در پی این اتفاق، از سوی مرزبانی استان درخواست ملاقات مرزی به طرفین اعلام شد و در این ملاقات، دو طرف درگیری بعد از تذکر جدی و اخطار رسمی مرزبانی جمهوری اسلامی، متعهد شدند که چنین اتفاقی تکرار نشود.

وی با بیان این که توصیه ما به طرفین آرامش و خویشتن‌داری است، افزود: در حال حاضر امنیت کامل در مرزهای استان برقرار است و نیروهای مسلح و مرزبانی آماده پاسخ‌گویی قاطع به هر گونه تعرضی به خاک کشورمان هستند.

شبستری خاطرنشان کرد: تدابیر لازم در شورای تامین استان و شهرستان‌های مرزی اندیشیده شده و هیچ گونه مشکل خاصی در منطقه نداریم.

 منبع: روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا