دیده شدن ناگهانی سفینه فضایی

موبنا – به تازگی طرفداران و استفاده کنندگان از نرم افزار google map در منطقه ۵۱ و در فاصله ۳۰متری از زمین یک شئی پرنده ناشناخته شناسایی کرده‌اند. گفتنی است، کارشناسان اعتقاد دارند یک بشقاب پرنده در آن منطقه وجود داشته است، در حالی که مخالفان آن را دریچه مخصوص سیستم تهویه مطبوع می‌دانند. بررسی‌ها …

موبنا – به تازگی طرفداران و استفاده کنندگان از نرم افزار google map در منطقه ۵۱ و در فاصله ۳۰متری از زمین یک شئی پرنده ناشناخته شناسایی کرده‌اند.

گفتنی است، کارشناسان اعتقاد دارند یک بشقاب پرنده در آن منطقه وجود داشته است، در حالی که مخالفان آن را دریچه مخصوص سیستم تهویه مطبوع می‌دانند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، کارشناسان اعتقاد دارند مقامات ایالات متحده در خصوص موجودات فضایی به مردم دنیا دروغ می‌گویند و واقعیت در خصوص موجودات آنها در دست قدرت ‌های بزرگ جهانی و به عنوان یک برگ برنده در آینده در برابر سایر کشور‌ها و مردم جهان است.

تا به حال در طول سال‌ها، بسیاری از کارشناسان موجودات فضایی و به ویژه انواع بشقاب پرنده و سفاین فضایی غیر زمینی مشکوک را در فضا و حتی پر سطح زمین مشاهد کرده‌‌اند اما هیچ کدام اثبات نشده‌اند، البته نکته قابل تامل سرعت مسئولین گوگل در حذف این تصاویر مشکوک و یا تعویض آنها به مدت چند ماه است.

علاوه بر تصاویر تا به حال داستان‌های زیادی از مواجه مردم در حدود ۷۴ هزار و ۷۹۴ مورد در طول دو قرن اخیر به ثبت رسیده است که در آنها مردم بشقاب پرنده یا یک شیئی نورانی مرموز و حتی آدم فضایی دیده‌اند اما این موارد هیچگاه با قطعیت در رسانه‌های جهانی به اثبات نرسیده است.

کارشناسان حتی بر این اعتقاد هستند که مقامات CIA در ایالات متحده مانع از نشر اخبار در خصوص موجودات فضایی می‌شوند.

منطقه ۵۱ یکی از مناطق محرمانه در ایالات متحده است و اطلاعات بسیار محدودی در خصوص آن و تجهیزاتی که در آن وجود دارد در دست است.

بسیاری از کارشناسان این منطقه را محل ورود و خروج و ارتباط موجودات فضایی با انسان‌ها می‌دانند.

 منبع: باشگاه خبرنگاران 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا