فراخوان جشنواره وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی بانکی

این جشنواره با هدف تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ نویسی و رسانه‎های اجتماعی در حوزه بانکی ایران و تشویق جامعه بانکی کشور به تعامل در محیط آنلاین و کسب مهارت‌های دیجیتالی و آموزش و بهره‌برداری عمومی از خدمات بانکداری الکترونیک برگزار می‌شود. ستاد اجرایی این جشنواره در روابط عمومی بانک مسکن مستقر بوده و فرآیندهای …

این جشنواره با هدف تبیین اهمیت و کارکردهای وبلاگ نویسی و رسانه‎های اجتماعی در حوزه بانکی ایران و تشویق جامعه بانکی کشور به تعامل در محیط آنلاین و کسب مهارت‌های دیجیتالی و آموزش و بهره‌برداری عمومی از خدمات بانکداری الکترونیک برگزار می‌شود.
ستاد اجرایی این جشنواره در روابط عمومی بانک مسکن مستقر بوده و فرآیندهای اجرایی جشنواره با نظارت روابط عمومی بانک مرکزی صورت می‌گیرد و پیگیری امور جشنواره در راستای ترویج روابط عمومی الکترونیک در بانک‌ها در چارچوب اهداف تعیین شده دنبال می‌شود.
در این جشنواره وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی بانک‌های دولتی و خصوصی ایران در شش بخش و دو گروه وبلاگ‌ها و رسانه‌های اجتماعی با هم به رقابت می‌پردازند.
موضوعات این جشنواره نیز شامل مباحث بانکی، اقتصادی، مدیریت، روابط عمومی، بازاریابی و بانکداری الکترونیک می‌شود که در هر یک از بخش‌های مذکور به شخص برگزیده و جمعا ۱۲ برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره به سایت بانک مسکن مراجعه و ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام این رویداد که از ۲۵ اسفندماه پارسال آغاز شده تا یکم اردیبهشت‌ماه ۹۵ ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا