رشد ٢٠ درصدی تعداد تراکنش‌های سامانه همبانک صادرات

در پی استقبال مشتریان از خدمات سامانه همبانک صادرات ایران تعداد تراکنش‌های این سامانه در سال ٩٤ بالغ بر ٨٥ میلیون مورد بود. این سامانه بدون نصب نرم‌افزار خاص برای تمامی مدل‌های گوشی قابل استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می‌آورد و امنیت، سرعت بالا و همچنین رایگان بودن از جمله مزیت‌های …

در پی استقبال مشتریان از خدمات سامانه همبانک صادرات ایران تعداد تراکنش‌های این سامانه در سال ٩٤ بالغ بر ٨٥ میلیون مورد بود.
بانک صادرات
این سامانه بدون نصب نرم‌افزار خاص برای تمامی مدل‌های گوشی قابل استفاده است و سهولت دسترسی برای کاربران را فراهم می‌آورد و امنیت، سرعت بالا و همچنین رایگان بودن از جمله مزیت‌های این سامانه بانک صادرات ایران است.
مشتریان این بانک که دارای سیم‌کارت‌های اپراتورهای مختلف هستند در همه نقاط کشور می‌توانند با شماره‌گیری #٧١٩* از خدماتی چون اطلاع از مانده کارت و سه گردش آخر کارت، خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری، پرداخت قبوض و مدیریت کارت‌ها، آسان‌تر و سریع‌تر از سایر درگاه‌ها بهره‌مند شوند. استفاده از این سامانه علاوه بر سرعت و دقت بالا، کاهش رفت و آمدهای غیرضروری و صرفه‌جویی در وقت را به همراه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا