Project Murphy هوش مصنوعی جدید مایکروسافت با قابلیت تبدیل چهره ها

موبنا- این هوش مصنوعی قابلیت جالبی دارد و می‌تواند بر طبق سوالات کاربران، چهره‌ی افراد را با هم عوض کند. مایکروسافت در نمایش‌های جانبی کنفرانس اخیر خود یک ربات هوشمند اسکایپ به نام پروژه مورفی یا Project Murphy را به نمایش گذاشت که قابلیت‌های جالبی دارد. این ربات اسکایپ که یک وبسایت نیز دارد، سوالات …

موبنا- این هوش مصنوعی قابلیت جالبی دارد و می‌تواند بر طبق سوالات کاربران، چهره‌ی افراد را با هم عوض کند.

مایکروسافت در نمایش‌های جانبی کنفرانس اخیر خود یک ربات هوشمند اسکایپ به نام پروژه مورفی یا Project Murphy را به نمایش گذاشت که قابلیت‌های جالبی دارد. این ربات اسکایپ که یک وبسایت نیز دارد، سوالات کاربران را می‌خواند یا می‌شنود و طبق سوالات آنها، چهره‌ی افراد را با هم عوض می‌کند.

Project Murphy هوش مصنوعی جدید مایکروسافت با قابلیت تبدیل چهره ها

به طور مثال نتیجه‌ی این سوال که اگر بیل گیتس، استیو جابز بود چه می‌شد؟ تصویری است که در ابتدای مطلب مشاهده کردید. یا زمانی که کاربری از ربات پرسیده بود که چهره‌ی هیلاری کلینتون با ظاهر ترامپ چگونه خواهد بود، با تصویر زیر مواجه شده بود. نکته‌ی جالب این است که این ربات بازخورد دقت خود را از حالت چهره‌ی کاربر می‌گیرد و پس از نشان دادن تصویر نتیجه به کاربر، حالت چهره‌ی او را مشاهده می‌کند و طبق آن حالت حرکتی انجام می‌دهد. این ربات می‌تواند به یکی از سرگرمی‌های جدید کاربران اسکایپ تبدیل شود و مطمئنا پس از ارائه‌ی نهایی، تصاویر بامزه‌ای از نتایج آن را در سرتاسر اینترنت مشاهده خواهیم کرد.

project murphy

منبع:زومیت|نویسنده:مهدی زارع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا