«جناب خان» روی صحنه تئاتر +عکس

موبنا- این اثر همان طور که از نامش پیداست ارتباطی با سیگار معروف و قدیمی بهمن دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: «سیگار، برگ خردکرده‌ توتون است که در کاغذ نازکی پیچیده می‌شود. برای کشیدن، یک طرف آن را آتش می‌زنند، و از طرف دیگر _که معمولاً فیلتر دارد_ هوا را به درون …

موبنا- این اثر همان طور که از نامش پیداست ارتباطی با سیگار معروف و قدیمی بهمن دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: «سیگار، برگ خردکرده‌ توتون است که در کاغذ نازکی پیچیده می‌شود. برای کشیدن، یک طرف آن را آتش می‌زنند، و از طرف دیگر _که معمولاً فیلتر دارد_ هوا را به درون ریه‌ها می‌کشند که به آن «پُک زدن» می‌گویند. نیکوتین موجود در دود توتون باعث خوشحالی می‌شود. سیگارها اسم‌های مختلفی دارند. یکی‌شان «بهمن» است. وقتی مدل کوچکش باشد به آن «بهمن کوچیک» می‌گویند. سیگار برای سلامتی خیلی بد است و خیلی هم ضرر دارد. سیگار اعتیادآور است و عامل اصلی سرطان هم شناخته شده است. این چیز خطرناک اگر نام یک آدم باشد، دیگر خیلی بدتر است.»

«جناب خان» روی صحنه تئاتر +عکس

در این نمایش محمد بحرانی که این روزها او را بیشتر با صداپیشگی شخصیت جناب خان می‌شناسیم نیز حضور دارد، همچنین امیر سلطان‌احمدی از هنرمندان و عرسک‌گردانان قدیمی که او را با عروسک‌گردانی شخصیت پسر عمه زا در کلاه قرمزی به یاد داریم در کنار مهدی شاهپیری و مهران نائل به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از دستیار کارگردان: کتایون رزم حسینی، طراح صحنه و لباس: امیر زاغری، طراح پوستر و بروشور: سارا طبیب زاده، موسیقی: نیما ناظمی، مدیر تبلیغات: حسام دارایی.

علاقه‌مندان به تماشای این اثر می‌توانند از ۱۵ فروردین هر روز ساعت ۲۱ به تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا