حمایت غیرمستقیم ایرانسل از داعش؟!

موبنا – در شرایطی که ترکیه یکی از حامیان اصلی داعش در منطقه است و حتی از تروریست خواندن داعش هم امتناع دارد، اپراتور ایرانسل با تشویق مردم به سفر به ترکیه، کاهش تعرفه رومینگ خود را برای بازه زمانی ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در این کشور اعلام کرد. حمایت بی چون و چرای …

موبنا – در شرایطی که ترکیه یکی از حامیان اصلی داعش در منطقه است و حتی از تروریست خواندن داعش هم امتناع دارد، اپراتور ایرانسل با تشویق مردم به سفر به ترکیه، کاهش تعرفه رومینگ خود را برای بازه زمانی ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در این کشور اعلام کرد.
حمایت بی چون و چرای ترکیه از داعش و کمک های همه جانبه مالی به این گروهک تروریسی در منطقه بر هیچ کسی پوشیده نیست. از آن سو هویت کشورهای عربی حامی داعش نیز که با ثروت های کلان خود به حمایت از این گروه تروریستی می پردازند روشن شده است.
همچنین درگیری های اخیر در ترکیه باعث شده تا مسئولان داخلی کشور هر گونه سفر غیر ضروری به ویژه سفرهای توریستی را به ترکیه ممنوع اعلام کنند و مردم را به پرهیز از سفر به این کشور دعوت کنند. حال در این میان شرکت ایرانسل در اقدامی قابل تآمل تعرفه های ویژه رومینگ خود را برای استفاده و ترغیب مردم به سفر به ترکیه اعلام کرد!
هزینه کرد ایرانسل برای کشوری که پولش و منفعت حضور توریست ایرانی در آن به جیب تروریست ها می رود در حالی است که روزانه جوانان بسیاری از ایران با نام مدافعان حرم در اوج جوانی جانشان را از دست داده و به شهادت می رسند.
ایرانسل بهتر است در سیاست گذاری های تبلیغاتی خود دقت کند که منفعت تبلیغاتش به جیب چه کسانی می رود.

منبع: سایت خبری شهدای ایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا