فرودگاه بروکسل فردا دوباره باز می شود

موبنا- هوگو کلوئتنز، یک نماینده پلیس فرودگاه بروکسل در این رابطه گفت: ما تشخیص فلز می خواهیم به طوری که هیچکس با اشیا مشکوک وارد ترمینال نشود. اکنون هر فرد قبل از ورود به هواپیما کنترل می شود و این یعنی تا آن زمان او از کل فرودگاه عبور کرده است. این توافق که امنیت …

موبنا- هوگو کلوئتنز، یک نماینده پلیس فرودگاه بروکسل در این رابطه گفت: ما تشخیص فلز می خواهیم به طوری که هیچکس با اشیا مشکوک وارد ترمینال نشود. اکنون هر فرد قبل از ورود به هواپیما کنترل می شود و این یعنی تا آن زمان او از کل فرودگاه عبور کرده است.

این توافق که امنیت افزایش یابد شامل کمک ۲ میلیون دلاری بود که وسایل امنیتی جدیدی خریداری شود و همچنین ۲۰۰ سرباز وارد فرودگاه شوند که کنار پلیس کار کنند. در بلند مدت مسئولان می خواهد محدوده پارکینگ را به ۱۰۰ متر محدود کنند و محل عبور تاکسی ها را هم ببندند.

رئیس «اس ال اف پی» ، بزرگترین اتحادیه پلیس بلژیک در این رابطه گفت: راه حلی که ما پیدا کردیم چیزی است که همه با آن موافقند مخصوصا در رابطه با امنیت مسافر ها و همچنین از لحاظ اقتصادی.

فرودگاه زاونتم از زمان حملات تروریستی بروکسل که در آن ۳۲ نفر کشته شدند بسته است. زیرساخت های موقت اجازه می دهد بخشی از پرواز ها راه اندازی شوند، اما فرودگاه از ۲۰ درصد ظرفیت خود استفاده می کند. فرودگاه بروکسل قیمت بسته شدن کامل را حدود روزی ۵ میلیون یورو تخمین زده است.

منبع:خبرآنلاین

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا