عضویت ایران در آیسکو قطعی شد

موبنا- محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در دیدار نوروزی با مدیران و ارکان بازار سرمایه از عضویت سازمان بورس و اوراق بهادار در جمع اعضای سازمان بین المللی کمیسیون های اوراق بهادار(آیسکو) خبر داد. وی با اشاره به سال ها تلاش در این خصوص گفت: بازار سرمایه ایران با سابقه دیرین فعالیت …

موبنا- محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در دیدار نوروزی با مدیران و ارکان بازار سرمایه از عضویت سازمان بورس و اوراق بهادار در جمع اعضای سازمان بین المللی کمیسیون های اوراق بهادار(آیسکو) خبر داد.

وی با اشاره به سال ها تلاش در این خصوص گفت: بازار سرمایه ایران با سابقه دیرین فعالیت در عرصه اوراق بهادار، برای اولین بار به عضویت آیسکو در آمد.

فطانت افزود: با فرض اینکه سازمان در آیسکو پذیرفته شده است، این امکان برای بورس ها فراهم خواهد شد تا این نهادها به عنوان عضو وابسته درخواست خود را ارائه دهند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: در جلسه اخیر که آیسکو در کشور پرو خواهد داشت از سازمان بورس و اوراق بهادار دعوت به عمل آمده که درخواست عضویت وابسته خود را ارایه کند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش های بسیاری در این مهم انجام شده و به همین دلیل در نخستین نشست آیسکو پرونده درخواست عضویت ارایه خواهد شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا