جدیدترین غول‌ سامسونگ در ایران رونمایی می شود

موبنا، لیلا محمدنظامی – جدیدترین پرچمدار سامسونگ موسوم به گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج که در نمایشگاه MWC بارسلون رونمایی شد قبل از عید به صورت غیررسمی و با قیمت کاذب وارد بازار ایران شد. بر اساس اطلاعات به دست آمده از بازار موبایل تهران، واردات و فروش رسمی این دو مدل گوشی …

موبنا، لیلا محمدنظامی – جدیدترین پرچمدار سامسونگ موسوم به گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج که در نمایشگاه MWC بارسلون رونمایی شد قبل از عید به صورت غیررسمی و با قیمت کاذب وارد بازار ایران شد.
samsung-galaxy-s7
بر اساس اطلاعات به دست آمده از بازار موبایل تهران، واردات و فروش رسمی این دو مدل گوشی سامسونگ از آخرین روزهای اسفندماه سال گذشته صورت گرفت.
هم اکنون گلکسی اس ۷ با قیمت ۲ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان و اس ۷ اج تک سیم کارت با قیمت سه میلیون و دو سیم کارت همین مدل با قیمت ۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان به فروش می رسد.
به گفته فعالان این حوزه، همزمان با رونمایی رسمی از این گلکسی سامسونگ به مرور زمان شاهد افت قیمت چشمگیر این مدل در بازار خواهیم بود.
این پرچمدار سامسونگ دارای پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ به همراه ۴ گیگابایت رم هستند.
هر دو گوشی دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی هستند و تفاوت آن‌ها تنها در ابعاد صفحه‌نمایش و البته لبه‌های خمیده‌ی نسخه‌ی اج است. گلکسی اس ۷ دارای صفحه‌نمایش ۵.۱ اینچی QHD و گلکسی اس ۷ اج نیز دارای صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با همان رزولوشن است.
S7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا