شبكه هاي اجتماعي مانع ارسال پيامك نشد

موبنا، لیلا محمدنظامی – داوود زارعیان” در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار موبنا با اشاره به اینکه اپراتورهای تلفن همراه هنوز آمار مبنی بر ارسال پیامک ها اعلام نکرده اند، تصریح کرد: با وجودی که شبکه های اجتماعی گسترش پیدا کرده اند اما با توجه به افزایش تعداد مشترکین پیش بینی می شود معادل …

موبنا، لیلا محمدنظامی – داوود زارعیان” در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار موبنا با اشاره به اینکه اپراتورهای تلفن همراه هنوز آمار مبنی بر ارسال پیامک ها اعلام نکرده اند، تصریح کرد: با وجودی که شبکه های اجتماعی گسترش پیدا کرده اند اما با توجه به افزایش تعداد مشترکین پیش بینی می شود معادل پارسال ارسال پیامک صورت گرفته باشد.
SMS پیامک
وی افزود: شبکه های اجتماعی منجر به کاهش ارسال پیامک ها نشده، اما جلوی افزایش را گرفته است. چرا که روند افزایش را طی سال های گذشته داشتیم اما ۴ میلیارد پیامک در سال ۹۰ به ۱۰ میلیارد پیامک در سال گذشته افزایش یافت که اگر شبکه های اجتماعی نبود این آمار چندین برابر می شد.
وی با اشاره به اینکه به دلیل توسعه فنی شبکه امسال اختلالی در شبکه صورت نگرفت، افزود: به دلیل ارتقا شبکه فنی درسال جدید با اختلال روبرو نبودیم که این امر ناشی از افزایش ظرفیت هایی است که در سال های گذشته در شبکه همراه اول ایجاد شده است.
تلگرام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا