مجمع عمومی مخابرات بار دیگر به تعویق افتاد

موبنا، لیلا محمدنظامی – مجمع فوق العاده شرکت مخابرات ایران امروز ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه با حضور مدیران این شرکت و همچنین سهامداران برگزار شد اما به دلیل عدم حضور نمایندگان دولت به ۲۴ فروردین ماه موکول شد. به دلیل رسمیت و قانونی بودن مجمع، مصطفی سیدهاشمی، رئیس هیات مدیره شرکت …

موبنا، لیلا محمدنظامی – مجمع فوق العاده شرکت مخابرات ایران امروز ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه با حضور مدیران این شرکت و همچنین سهامداران برگزار شد اما به دلیل عدم حضور نمایندگان دولت به ۲۴ فروردین ماه موکول شد.
به دلیل رسمیت و قانونی بودن مجمع، مصطفی سیدهاشمی، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ، ناظرین مجمع تراکمی و رمضانی ، نماینده بورس آقای رجبی، نماینده سازمان حسابرسی شالی و نماینده سازمان خصوصی سازی اقای دولت آبادی حضور و معرفی شدند اما به دلیل عدم حضور نمایندگان دولت مجمع بار دیگر با تنفس مجدد موافقت گرد و به همین دلیل برگزاری ای مجمع به به ۲۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ موکول شد.
کجکه
پیش از این در اواخر اسفندماه مجمع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده شرکت مخابرات ایران با دستور کار تکمیل اعضای هیات مدیره، افزایش سرمایه و اصلاح اساسنامه، برگزار شد که باز هم به دلیل عدم حضور نمایندگان دولت که ۴۰ درصد سهام مخابرات را در اختیار دارند این مجمع به امروز ۱۱ فرودین ماه موکول شده بود.
به گزارش موبنا، با توجه به درخواست نمایندگان دولت و سهام عدالت در مخابرات و با اعلام تنفس در مجمع ۲۶ اسفندماه سال ۹۴، مجمع عمومی فوق العاده و عادی به طور فوق العاده شرکت مخابرات ایران با دستور کار تکمیل اعضای هیات مدیره، افزایش سرمایه و اصلاح اساسنامه، سهامداران مخابرات روز چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ رأس ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه حضور یافتند اما برای چندمین بار به زمان دیگر یعنی ۲۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ موکول شد.
تصمیم گیری در خصوص موارد مطرح شده در مجمع سهامداران شرکت مخابرات ایران به دلیل ایجاد هماهنگی با سهامداران دولتی که ۴۰ درصد سهام این شرکت را در اختیار دارند براساس ماده ۱۰۴ قانون تجارت، به ۲۴ فروردین ۹۵ موکول شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا