بی اعتمادی کاربران جنوبی به گوشی های چینی بی نام و نشان

موبنا، لیلا محمدنظامی – بر اساس بررسی های خبرنگار موبنا از بازار موبایل بندرعباس و قشم، برخلاف سالیان گذشته بیشتر خریداران گوشی های هوشمند موبایل های صاحب برند را به گوشی های چینی بی نام و نشان ترجیح می دهند. یکی از فعلان بازار موبایل قشم با ارزیابی بازار موبایل نسبت به سال های گذشته، …

موبنا، لیلا محمدنظامی – بر اساس بررسی های خبرنگار موبنا از بازار موبایل بندرعباس و قشم، برخلاف سالیان گذشته بیشتر خریداران گوشی های هوشمند موبایل های صاحب برند را به گوشی های چینی بی نام و نشان ترجیح می دهند.
یکی از فعلان بازار موبایل قشم با ارزیابی بازار موبایل نسبت به سال های گذشته، افزود: هم اکنون بیشتر واردکنندگان موبایل در جنوب کشور ترجیح به عرضه گوشی های صاحب برند همچون سامسونگ، هوآوی، ال جی، اپل، نوکیا، سونی، ایسوس، لنوو و غیره دارند.
اسمارت2
“یاسر علیوند” از فعالان بازار موبایل در قشم می گوید: واردات و عرضه انواع گوشی های هوشمند چینی بی نام و نشان باعث شده تا مشتریان اعتماد خود را نسبت به گوشی های چینی از دست دهند از این نوع گوشی ها با وجود برخورداری از امکانات مناسب تا کنون نتوانسته از جایگاه ویژه ای در بازار تلفن همراه برخوردار شود.
این فعال بازار بر این باور است که واردات و عرضه انواع گوشی های هوآوی و سامسونگ با قیمت مناسب و تنوع بالا باعث شده تا مشتریان تمایل چندانی به خرید سایر برندهای چینی نداشته باشند.
در همین حال یکی دیگر از فعالان بازار موبایل قشم در این باره گفت: آگاهی کاربران دیجیتالی نسبت به سال های گذشته افزایش یافته به طوری که هم اکنون مردم به خرید کالاهایی اقدام می کنند که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد به طوری که بعد از چندماه استفاده با مشکل و خرابی روبرو نشود.
وی افزود: به موجب همین امر میزان تمایل خریداران جنوبی نسبت به موبایل های صاحب برند افزایش یافته است.
سامسونگ اپل

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا