پیشنهادهایی مناسب برای خرید با گیفت کارت

موبنا، رکسانا دانیالی – یکی از جالب ترین کاربرد هایی که می توان در این برنامه ها جست و جو کرد، یادگیری روابط اجتماعی است. در ادامه مطلب به معرفی چند مورد از محبوب ترین این دسته برنامه ها خواهیم پرداخت که با استفاده از گیفت کارت قابل استفاده هستند. Stories2Learn .1 این برنامه در …

موبنا، رکسانا دانیالی – یکی از جالب ترین کاربرد هایی که می توان در این برنامه ها جست و جو کرد، یادگیری روابط اجتماعی است. در ادامه مطلب به معرفی چند مورد از محبوب ترین این دسته برنامه ها خواهیم پرداخت که با استفاده از گیفت کارت قابل استفاده هستند.
Stories2Learn .1
این برنامه در دسته برنامه های مهارت اجتماعی قرار می گیرد و با پرداخت ۱۳.۹۹ دلار قابل استفاده است. با کمک Stories2Learn می توان داستان هایی به صورت کاملا منحصر به فرد طراحی کرد و از پیام های تصویری، نوشتاری و صوتی در تدوین آن بهره برد. این داستان ها در راستای تقویت مهارت های فردی و اجتماعی از جمله فن بیان، ارتباطات و هر آن چه در نظر داشته باشید می توانند موثر واقع شوند. این اپ از فروشگاه اپل قابل دانلود است.
1
۲. Social Skills
این برنامه می تواند ابزار خوبی برای والدین و کودکان باشد. چرا که شما را با ۶ داستان اجتماعی آشنا می کند و می تونید از آن ها در جهت تقویت مهارت های اجتماعی خود کمک بگیرید. این آموزش ها حتی می تواند در قالب بازی های ساختاری که در برنامه منظور شده است نیز دنبال شوند. در نتیجه جذابیت بیشتری برای مخاطب خواهد داشت. هزینه استفاده از Social Skills نیز ۶.۹۹ دلار است.
2
۳. QuickCues
QuickCues یک برنامه اجتماعی آموزش محور است که به قشر جوان کمک می کند تا بتوانند شرایط مختلف را بهتر مدیریت کنند. از دیگر امکانات برنامه، آموزش زبان حرکات بدنی یا به اصطلاح Body language است. قیمت این اپ ۴.۹۹ دلار است.
3
۴. Everyday Social Skills
این برنامه به نحوی طراحی شده است که آموزش را از سطوح اولیه ساخت مهارت های اجتماعی آغاز کرده و شما را به مراحل بالا تر راهنمایی می کند. تمام اطلاعات این اپ به راحتی قابل درک هستند در نتیجه ابزاری مفید برای یادگیری است. Every Social Skills به ارزش ۰.۹۹ دلار قابل خرید است.
4
۵. Model Me Going Places
این برنامه موقعیت های دشواری که کودک ممکن است در آن قرار گیرد را به وسیله عکس هایی جالب شبیه سازی می کند و عملکرد درست در این تصاویر نمایش داده شده است. لازم به ذکر است که این اپ رایگان بوده و برای دانلود آن نیازی به استفاده از گیفت کارت نیست اما به دلیل استقبال زیادی که از آن به عمل آمده است، تصمیم به معرفی آن گرفتیم.
5

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا