آغوش گرفتن کودکان در هنگام رانندگی ممنوع

سرهنگ «نورالله خادم» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق قانون راننده مجاز به انجام دادن اعمالی که تسلط ، تمرکز و عکس‌العمل به‌موقع وی را در امر رانندگی کاهش می‌دهد انجام داد. وی با اشاره به این‌که در آغوش گرفتن کودکان در هنگام رانندگی موجب کاهش تسلط، تمرکز و عکس‌العمل به‌موقع راننده می‌شود، افزود: …

سرهنگ «نورالله خادم» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق قانون راننده مجاز به انجام دادن اعمالی که تسلط ، تمرکز و عکس‌العمل به‌موقع وی را در امر رانندگی کاهش می‌دهد انجام داد.

وی با اشاره به این‌که در آغوش گرفتن کودکان در هنگام رانندگی موجب کاهش تسلط، تمرکز و عکس‌العمل به‌موقع راننده می‌شود، افزود: این عمل راننده در زمان رانندگی باعث خطرات مالی و جانی برای خود راننده، سرنشینان خودرو و سایر هم‌وطنان نیز می‌شود.

خادم خاطرنشان کرد: بر همین اساس برابر بند ۲۰۲۳ جدول جرائم قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در آغوش گرفتن کودکان هنگام رانندگی در شهرهای بزرگ و مراکز استان‌ها، ۵۰ هزار تومان و در سایر شهرها ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته‌شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار امیدواری کرد، با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شاهد کاهش تصادفات و سوانح ترافیکی باشیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا