عکاسی حرفه‌ای در آیفون با اپلیکیشن iCamera

عکاسی در آیفون به لطف دوربین‌های با کیفیت، امری لذت‌بخش برای کاربران است که می‌توان به کمک اپلیکیشن‌هایی همچون iCamera این امر را به صورت حرفه‌ای‌تر از قبل نیز به انجام رساند.  همیشه یکی از نقاط قوت گوشی‌های آیفون، دوربین قوی و باکیفیت آن‌ها بوده است؛ آنچنان که بارها در تست‌های انجام شده شاهد بودیم …

عکاسی در آیفون به لطف دوربین‌های با کیفیت، امری لذت‌بخش برای کاربران است که می‌توان به کمک اپلیکیشن‌هایی همچون iCamera این امر را به صورت حرفه‌ای‌تر از قبل نیز به انجام رساند. 

عکاسی حرفه‌ای در آیفون با اپلیکیشن iCamera

همیشه یکی از نقاط قوت گوشی‌های آیفون، دوربین قوی و باکیفیت آن‌ها بوده است؛ آنچنان که بارها در تست‌های انجام شده شاهد بودیم که کیفیت عکس‌های ثبت شده با آیفون، بسیار بهتر و چشم‌گیر‌تر از دوربین گوشی‌های دیگر بوده است. همین موضوع نیز باعث شده است تا توسعه‌دهندگان مانور بیشتری روی دوربین آیفون بدهند و با انتشار اپلیکیشن‌های متنوع برای استفاده‌ی بهینه‌تر از این پتانسیل، عکس‌های خروجی آیفون را بیش از پیش جذاب‌تر کنند. iCamera یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای آی او اس است که تاثیر فوق‌العاده و چشم‌گیری در کیفیت عکس‌های خروجی خواهد گذاشت؛ به طوری که اگر برای بار اول باشد که آن را تجربه می‌کنید، این تفاوت غافلگیرتان خواهد کرد. فارغ از امکانات برنامه که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت، iCamera از همه لحاظ یک اپلیکیشن دوست‌داشتنی به حساب می‌آید؛ چرا که هم به طور کاملا رایگان و بدون پرداخت درون برنامه‌ای منتشر شده است، و هم پیش‌نیاز iOS۷ آن باعث شده است تا روی اکثریت گوشی‌های آیفون قابل اجرا باشد. در اپ‌استور، اپلیکیشن‌های بسیاری در رابطه با عکاسی و ویرایش تصویر قرار دارند که با وجود امکانات کمتر، به صورت پولی یا درون‌پرداخت منتشر شده‌اند؛ از همین رو، رایگان بودن iCamera ارزش آن را دوچندان کرده است.

عکاسی حرفه‌ای در آیفون با اپلیکیشن iCamera

iCamera علاوه بر آنکه وظیفه‌ی ثبت عکس‌های شما را برعهده دارد، به عنوان یک ویرایشگر نیز به حساب می‌آید؛ به طوری که با قرار گرفتن ده‌ها افکت و فیلتر در آن، می‌تواند شما را از دیگر برنامه‌های ویرایشگر تصویر بی‌نیاز کند. اگر دقیق‌تر بگوییم، شما در این اپلیکیشن به بیش از ۵۰ افکت جذاب و زیبا دسترسی خواهید داشت و علاوه بر این می‌توانید با استفاده از ۲۰ حالت لنز مجازی، تصاویر متفاوتی را با دوربین آیفون به ثبت برسانید. در صورتی که کمی حرفه‌ای‌تر دنیای عکاسی را دنبال کرده باشید، حتما با فرمت TiFF آشنا هستید و باید بگوییم که خوشبختانه iCamera از ثبت عکس در فرمت TiFF نیز پشتیبانی می‌کند. این فرمت عملکردی مشابه عکس‌های Raw دارد و باعث می‌شود تا عکس‌های ثبت شده، بدون افت کیفیت در فرمت JPG، ذخیره شوند. رابط کاربری iCamera نیز فوق‌العاده است و می‌توانید به صورت کاملا روان بین منوهای برنامه جا به جا شوید. برایمان جالب بود که با وجود امکانات و فیلترهای زیاد، همچنان سرعت اجرای دوربین و ثبت عکس‌ها در حد بسیار بالایی قرار داشت؛ به طوری که شما را با کوچکترین مکثی برای عکس‌برداری مواجه نخواهد کرد.

به لطف ابزارک‌های آنلاین iCamera، می‌توانید تصاویر ثبت شده را به محض عکس‌برداری، به فضاهای ابری ارسال کنید تا از همان لحظه‌ی ثبت تصویر، خیالتان بابت ماندگاری همیشگی آن، راحت شود. بدیهی است که این امکان به سرعت بالای اینترنت نیاز دارد و در صورتی که از سرعت کمتر از یک مگابیت برخوردارید، احتمالا این ویژگی برای شما کاربردی نخواهد بود. امکان ویرایش زنده نیز یکی دیگر از ویژگی‌های iCamera به حساب می‌آید که به کمک آن می‌توانید قبل از ثبت عکس، با تغییرات روشنایی و سفیدی یا حتی اعمال افکت‌ها، نتیجه‌ی خروجی را مشاهده کنید و تنها در صورت تایید، به ثبت آن بپردازید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

وجود بیش از ۵۰ افکت و فیلتر مختلف

پشتیبانی از ۲۱ لنز مجازی برای ثبت تصاویر

امکان ذخیره‌ی عکس‌ها با فرمت TiFF

وجود ابزارهای زیاد برای ویرایش تصویر

نکات منفی

حجم نسبتا بالای آن (۴۴ مگابایت)

منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا