پاور بانک هوشمند “تینو”

موبنا، رکسانا دانیالی– انتظارات مختلفی از یک پاور بانک خوب بر اساس اولویت های مشتریان وجود دارد. در نتیجه گزینه های متعددی پیش روی شما قرار خواهد داشت. پاور بانک تینو یکی از بهترین مواردی است که می توان پیشنهاد داد. این پاور بانک از قابلیت شارژ سریع برخوردار بوده و دارای پورت یو اس …

موبنا، رکسانا دانیالی انتظارات مختلفی از یک پاور بانک خوب بر اساس اولویت های مشتریان وجود دارد. در نتیجه گزینه های متعددی پیش روی شما قرار خواهد داشت. پاور بانک تینو یکی از بهترین مواردی است که می توان پیشنهاد داد. این پاور بانک از قابلیت شارژ سریع برخوردار بوده و دارای پورت یو اس بی کشویی است.

1

ابعاد تینو ۳.۴ در ۱.۱ در ۰.۵ اینچ است و همان طور که در تصاویر نیز دیده می شود، طراحی فشرده، ساده و دوست داشتنی آن این امکان را فراهم آورده تا تینو را هر جا که مایل هستید همراه خود داشته باشید. جنس بدنه نیز از آلومینیوم است که با مهارت زیادی تراش خورده و حس خاص این مهارت را به مخاطب القا می کند.

2

چنانچه حالت توربو را انتخاب کنید، می توانید دستگاه مورد نظر خود را با سرعتی سه برابر حالت عادی شارژ کنید. سنسور هوشمند تینو سرعت بهینه شارژ گوشی هوشمند شما را برآورد کرده و مناسب ترین وضعیت را برای شارژ رسانی به آن فراهم می کند. سنسور های خاصی نیز در ساخت این پاور بانک منظور شده است که در صورت بروز هر گونه مشکل حین شارژ دهی، ادامه ی پروسه را اتوماتیک قطع می کند.

سیستم میکرو یو اس بی و همچنین لایتنینگ این دستگاه روشی مطمئن و راحت برای شارژ آیفون شما خواهد بود. تینو به مبلغ ۳۹ دلار قابل خریداری است.

 

3

4

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا