اولو؛ دریچه ای به فناوری

موبنا، رکسانا دانیالی- آیا درباره ی پرینتر های سه بعدی چیزی شنیده اید؟ ایده ساخت این ابزار نخستین بار در سال ۱۹۵۰ به ذهن دانشمندان راه یافت و می توان آن ها را وسیله ای دانست که نسخه های دو بعدی را به نمونه های واقعی سه بعدی تبدیل می کنند. یکی از جالب ترین …

موبنا، رکسانا دانیالی- آیا درباره ی پرینتر های سه بعدی چیزی شنیده اید؟ ایده ساخت این ابزار نخستین بار در سال ۱۹۵۰ به ذهن دانشمندان راه یافت و می توان آن ها را وسیله ای دانست که نسخه های دو بعدی را به نمونه های واقعی سه بعدی تبدیل می کنند.

یکی از جالب ترین این پرینتر ها، پرینتر قابل حمل “اولو” است که به وسیله گوشی هوشمند شما کار می کند. با این دستگاه می توانید لذت کار با یک پرینتر سه بعدی خوش ساخت را هرجا که دوست داشته باشید، تجربه کنید.

1

اولو را نخستین پرینتر سه بعدی قابل حمل با ابعاد ۶.۸ در ۴.۵ در ۵.۸ (اینچ)می دانند که وزنی معادل ۱.۷ پوند را به خود اختصاص داده است. بر خلاف تمام پرینتر های سه بعدی دیگر، اولو برای کار نیازمند گوشی هوشمند است. این دستگاه به بسیاری از گوشی های هوشمند امروزی همچون آیفون ۶S و یا Galaxy S7 متصل می شود. گوشی هوشمند در چهارچوبی که برای آن در نظر گرفته شده است قرار می گیرد. دستگاه هیچ محفظه جداگانه ای برای افزودن کارتریج رزین کلوئیدی ندارد بلکه پس از انتخاب رنگ دلخواه خود آن را مستقیما به اولو اضافه می کنید. ابتدا طرح مورد نظر خود را از طریق نرم افزار اولو که بر گوشی شما نصب شده است، انتخاب کرده و سپس مراحل گفته شده را دنبال می کنید.

2

3

1

4

لازم به ذکر است که این دستگاه با بیشتر نرم افزار های طراحی سه بعدی کار می کند در نتیجه می توانید طرح مود علاقه خود را خودتان خلق کرده  تا پرینتر آن را تبدیل به حقیقتی سه بعدی کند. اولو به ارزش ۹۹ دلار قابل خریداری است.

5

 

دکمه بازگشت به بالا