خرید جم در بازی کلش آو کلنز با پرداخت ریالی ممکن شد

بازی کلش آو کلنز را بایستی بی‌تردید برترین عنوان آنلاین و استراتژیک در کشورمان دانست که طرفداران بسیار زیادی در رده‌های سنی گوناگون دارد. درآمد سازنده بازی (سوپرسل) توسط فروش جم (الماس) فراهم می‌شود که به کمک آن می‌توان سرعت بازی را افزایش داد. اما یکی از معضلات همیشگی کاربران ایرانی، عدم توانایی در خرید …

بازی کلش آو کلنز را بایستی بی‌تردید برترین عنوان آنلاین و استراتژیک در کشورمان دانست که طرفداران بسیار زیادی در رده‌های سنی گوناگون دارد.

درآمد سازنده بازی (سوپرسل) توسط فروش جم (الماس) فراهم می‌شود که به کمک آن می‌توان سرعت بازی را افزایش داد. اما یکی از معضلات همیشگی کاربران ایرانی، عدم توانایی در خرید این جم‌ها به‌صورت مستقیم بود که آن‌ها را مجبور می‌کرد تا با پرداخت مبلغی بیشتر و از طریق واسطه‌هایی که حتی در برخی مواقع موجب از دست دادن اکانت‌شان می‌شد، اقدام به خرید این الماس‌ها کنند.

حال کافه بازار که محبوب‌ترین مارکت ایرانی است، در یک حرکت جدید، اقدام به عرضه این الماس‌ها به صورت ریالی کرده است، بدین صورت که با قرارداد منعقد شده بین این شرکت و سوپرسل (سازنده بازی)، کاربران قادر هستند تا با استفاده از کارت‌های شتاب و حساب خودشان در کافه بازار، جم‌ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنند.

گفتنی است که برای این منظور، شما نیاز دارید تا بازی خودتان را به صورت مستقیم از کافه بازار دانلود کنید و اگر کلش آو کلنز را از محل دیگری نصب کرده‌اید، آن را پاک نموده و مجددا اقدام به اینستال از بازار کنید تا بتوانید امکان خرید ریالی را فراهم آورید.

مبلغ تعیین شده از سوی سوپر سل برای کاربران ایرانی، تقریبا مشابه با بهای دلاری آن در نظر گرفته شده است و در ۵ بسته مختلف قابل تهیه است.

بسته نخست که به شما ۵۰۰ جم داده می‌شود، بهایی ۱۷ هزار تومانی دارد. برای خرید تعداد ۱۲۰۰ جم بایستی ۳۵ هزار تومان پرداخت کنید و اگر به دنبال ۲۵۰۰ جم هستید، باید ۷۰ هزار تومانی هزینه نمایید.

بسته‌های چهارم و پنجم تعداد جم بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کند، بدین ترتیب که برای خرید ۶۵۰۰ جم بایستی ۱۷۰ هزار تومان و جهت داشتن بیشترین میزان جم که بسته ۱۴۰۰۰ تایی است، کاربر باید ۳۴۰ هزار تومان هزینه کند.

568976_531

همان طور که پیش از این نیز اشاره شد، این مبالغ به قیمت‌های جهانی این جم‌ها بسیار نزدیک است اما در مقایسه با قیمت‌هایی که واسطه‌ها از خریداران دریافت می‌کردند، میزانی کم‌تر بوده و از سوی دیگر، امنیت خرید را نیز توسط کاربر تضمین می‌کند و دیگر نیازی به دادن پسورد اکانت برای خریداری جم توسط افراد ناشناس وجود ندارد. ضمن آنکه الماس‌ها به صورت آنی به حساب اکانت کلش‌تان واریز خواهد شد.

منبع: آی تی رسان

دکمه بازگشت به بالا