هواوی پی ۹ دارای پردازنده کرین ۹۵۵ و صفحه نمایش حساس به فشار خواهد بود

هواوی پی ۹ به زودی در روز ۱۸ فروردین در لندن معرفی خواهد شد. احتمال دارد در این روز شاهد معرفی پی ۹ لایت، پی ۹ مکس و پریمیوم نیز باشیم. بنابر اطلاعاتی که به تازگی فاش شده است، هواوی پی ۹ دارای دو ویژگی جالب خواهد بود. اول اینکه هواوی گوشی پرچمدار خود را …

هواوی پی ۹ به زودی در روز ۱۸ فروردین در لندن معرفی خواهد شد. احتمال دارد در این روز شاهد معرفی پی ۹ لایت، پی ۹ مکس و پریمیوم نیز باشیم.

بنابر اطلاعاتی که به تازگی فاش شده است، هواوی پی ۹ دارای دو ویژگی جالب خواهد بود. اول اینکه هواوی گوشی پرچمدار خود را مجهز به پردازنده‌ی کرین ۹۵۵ می‌کند و علاه بر آن در نظر دارد تا صفحه نمایش حساس به فشار را در گوشی پرچمدار خود استفاده کند.

حالا به نظر می‌رسد علاوه بر دوربین دوگانه شاهد استفاده از صفحه نمایش حساس به فشار در پی ۹ هواوی خواهیم بود. البته گفته می‌شود دو نسخه‌ استاندارد و پلاس پی ۹ در دو رنگ خاکستری و طلایی وارد مرحله‌ی تولید انبوه شده است.

از دیگر مشخصات پی ۹ می‌توان به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی، نسخه‌ی استاندارد با پردازنده کرین ۹۵۰ و ۳ گیگابایت رم و نسخه‌ی پلاس با پردازنده‌ی کرین ۹۵۵ و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد.

انتظار می‌رود نسخه‌ی استاندارد دارای قیمت ۴۴۳ دلار و نسخه‌ی پلاس قیمت ۵۳۷ دلاری داشته باشد.

زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا