ترجمه آنی لغات و جملات به زبان فارسی با Screen Translator

در حال حاضر در دنیای اطراف چند زبان از اهمیت بسیار بالاتری نسبت به دیگر زبان‌ها برخوردارند که از میان آن‌ها می‌توان به زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و … اشاره کرد که طبیعتا یادگیری تمام آن‌ها، چه به دلیل سختی بیش از حد و چه به دلیل عدم علاقه‌ی بسیاری از افراد به آن‌ها به …

در حال حاضر در دنیای اطراف چند زبان از اهمیت بسیار بالاتری نسبت به دیگر زبان‌ها برخوردارند که از میان آن‌ها می‌توان به زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و … اشاره کرد که طبیعتا یادگیری تمام آن‌ها، چه به دلیل سختی بیش از حد و چه به دلیل عدم علاقه‌ی بسیاری از افراد به آن‌ها به امری نشدنی تبدیل شده است. به طوری که تنها تعداد بسیار کمی در دنیا قادر به صحبت به چندین زبان مختلف هستند چراکه همانطور که گفته شد علاوه بر مهارت لازم، علاقه نیز بخش مهمی از یادگیری زبان به حساب می‌آید. معمولا افراد عادی علاقه‌ی چندانی به یادگیری زبان‌های فرانسوی یا آلمانی یا … از خود نشان نمی‌دهند. ضمن آنکه بیش از نیمی از دنیای امروزی را زبان انگلیسی تشکیل داده است و یادگیری زبان‌های دیگر، جز در موارد خاص کاربرد عمومی چندانی نخواهد داشت. اما در هر صورت زندگی در عصر ارتباطات بدون امکان برقراری ارتباط با افراد یا متن‌های خارجی ممکن نخواهد بود و اگر هم علاقه‌ی خاصی به یادگیری زبان‌های غیر‌انگلیسی ندارید “باید” توسط ابزارهای جانبی قادر به درک جملات یا دیالوگ‌های خارجی باشید تا بتوانید نهایت استفاده را از دنیای مجازی اینترنت، و دنیای واقعیت ببرید. اگر اهل سفر هستید هم که قطعا می‌دانید بسیاری از مکان‌های دیدنی و توریستی دنیا در مناطق غیرانگلیسی زبان وجود دارند و برای حضور در آن‌ها، به یک ابزار ترجمه‌گر نیاز خواهید داشت. Screen Translator اپلیکیشن بسیار مفیدی برای ترجمه‌ی زبان‌های خارجی به یکدیگر است که خوشبختانه زبان شیرین فارسی نیز توسط این برنامه پشتیبانی شده و می‌توان نهایت استفاده را از آن برد.

8cb5eb9f-5dcd-4c22-9d8a-3f7a3d6b481b

نکته‌ی بسیار جالبی که در Screen Translator وجود دارد و آن را نسبت به رقیبان قدرتمندی همچون Google Translate سر پا نگه داشته است امکان ترجمه‌ی آنی لغات یا جمله‌ها است به طوری که برای ترجمه‌ی یک کلمه یا جمله نیازی به خروج از برنامه‌ی فعلی و مراجعه به اپلیکیشن Screen Translator نخواهید داشت. تنها کاری که لازم است انجام دهید انتخاب متن مورد نظر و کپی کردن آن است. به محض انجام این کار Screen Translator در نوتیفیکیشن‌بار فعال خواهد شد و ترجمه‌ی کلمه یا متن کپی شده را به شما نمایش خواهد داد. این شیوه‌ی ترجمه یک ویژگی واقعا فوق‌العاده است به طوری که انجام ترجمه‌ها را بسیار سریع‌تر از همیشه خواهد کرد. تصور کنید در حال مطالعه‌ی یک مقاله‌ی روسی هستید یا با بخش پشتیبانی یک نرم افزار ژاپنی در حال مکالمه هستید. با استفاده از Screen Translator دیگر نیازی به سوئیچ کردن‌های مکرر بین اپلیکیشن فعلی و اپلیکیشن ترجمه‌گر نیست و تنها کافیست تا متن پیام یا مقاله‌ی مورد نظر را کپی کنید تا در عرض یک ثانیه ترجمه‌ی آن را در نوار استاتوس‌بار گوشی مشاهده کنید. شما قادر خواهید بود تا زبان مقصد را در تنظیمات برنامه مشخص کنید تا فارغ از زبان متن مورد نظر، بدون نیاز به هیچ تنظیمات اضافه‌ای متن کپی شده به پارسی ترجمه شود.

لازم به ذکر است که استفاده از Screen Translator در حالت عادی نیز امکان پذیر خواهد بود و شما می‌توانید با اجرای اپلیکیشن، مانند یک ترجمه‌گر عادی از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن برای انجام ترجمه نیازمند برقرار بودن ارتباط اینترنتی خواهد بود و توسط لینک‌های زیر می‌توانید به دانلود نسخه‌ی رایگان آن بپردازید.

نکات مثبت

ترجمه‌ی آنی لغات یا متون بدون نیاز به خروج از برنامه
پشتیبانی از اکثر زبان‌های رایج دنیا از جمله پارسی
امکان استفاده از سه موتور ترجمه‌گر مختلف (گوگل، مایکروسافت و یاندکس)
نکات منفی

نیاز به برقراری ارتباط اینترنتی برای ترجمه
عدم اجرا در نسخه‌ی پایین‌تر از ۴ اندروید

لینک دانلود

زومیت

دکمه بازگشت به بالا