اچ تی سی ۱۰ از قابلیتی مشابه BoomSound بهره خواهد برد

اچ‌تی‌سی تایید کرد که از HTC 10، نسل جدید پرچمدار این شرکت، در روز ۲۴ فروردین رونمایی خواهد شد. اما امروز نیز صفحه‌ی توئیتر اچ‌تی‌سی اطلاعات جدیدی را در خصوص اچ تی سی ۱۰ منتشر کرده است؛ بر اساس توئیت منتشر شده، پرچمدار جدید اچ تی سی به سیستم صوتی “boom” جدیدی مجهز خواهد بود. …

اچ‌تی‌سی تایید کرد که از HTC 10، نسل جدید پرچمدار این شرکت، در روز ۲۴ فروردین رونمایی خواهد شد. اما امروز نیز صفحه‌ی توئیتر اچ‌تی‌سی اطلاعات جدیدی را در خصوص اچ تی سی ۱۰ منتشر کرده است؛ بر اساس توئیت منتشر شده، پرچمدار جدید اچ تی سی به سیستم صوتی “boom” جدیدی مجهز خواهد بود. همانطور که می‌دانید BoomSound جزو قابلیت‌های انحصاری اچ تی سی است که پرچمداران اخیر این شرکت یعنی وان ام ۷، وان ام ۸ و وان ام ۹ از آن بهره می‌بردند. این تلفن‌ها به لطف اسپیکرهای استریو، آمپلی‌فایر داخلی و بهینه‌سازی‌های نرم افزاری قادر به ارائه‌ی کیفیت و بلندی صدای فوق‌العاده‌ای بودند.

اما احتمالا هدف اچ‌ تی سی از انتشار توئیت یاد شده تاکید بر این موضوع باشد که اگرچه ممکن است، اسپیکرهای HTC 10 کوچک‌تر به‌نظر برسند اما کماکان همانند نسل‌های گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای خواهند داشت. با این حال برای پی بردن به صحت و سقم ادعای اچ تی سی باید تا زمان بررسی این گوشی منتظر بمانیم.

از دیگر مشخصات احتمالی پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی می‌توان به صفحه نمایش Super LCD 5 با ابعاد ۵.۱ یا ۵.۲ اینچ و رزولوشن QHD، دوربین‌های اصلی و سلفی با کیفیت و در کلاس جهانی، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، باتری ۳/۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید مارشمالو به همراه نسخه‌ی ۸.۰ از رابط کاربری سنس اشاره کرد. همانند سایر پرچمداران سال ۲۰۱۶ نظیر سامسونگ گلکسی اس ۷ و ال‌جی جی ۵، پرچمدار اچ‌ تی سی نیز از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد.

نظر شما در خصوص مشخصات و طراحی اچ تی سی ۱۰ چیست؟

منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا