ورود بیش از ۴ میلیون نفر به خراسان رضوی

محمدحسن واحدی اظهار کرد: از این تعداد ۹۰ هزار و ۴۰۹ نفر از راه هوایی، ۱۹۵ هزار و ۵۰۰ نفر با قطار، ۳۳۷ هزار و ۸۷۱ نفر با استفاده از وسایل عمومی جاده ای و سه میلیون و ۴۵۶ هزار و ۹۲۳ نفر با وسایل نقلیه شخصی به استان سفر کردند. وی افزود: دو میلیون …

محمدحسن واحدی اظهار کرد: از این تعداد ۹۰ هزار و ۴۰۹ نفر از راه هوایی، ۱۹۵ هزار و ۵۰۰ نفر با قطار، ۳۳۷ هزار و ۸۷۱ نفر با استفاده از وسایل عمومی جاده ای و سه میلیون و ۴۵۶ هزار و ۹۲۳ نفر با وسایل نقلیه شخصی به استان سفر کردند.

وی افزود: دو میلیون و ۷۲۹ هزار و ۴۰۶ نفر از این مسافران وارد مشهد شدند که از این تعداد زائر به مشهد، ۸۹ هزار و ۹۶۲ نفر از مسیر هوایی، ۱۹۵ هزار و ۵۰۰ نفر از راه ریلی، ۲۸۱ هزار و ۵۶۰ نفر با وسایل نقلیه عمومی جاده‌ای و دو میلیون و ۱۶۲ هزار و ۳۸۲ نفر از وسایل نقلیه شخصی استفاده کردند.

جواد وحدتی‌فرد، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان رضوی نیز به خبرنگار ایسنا گفت: از روز ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز دوم فروردین ماه سال جاری، در مجموع ۳۳۷ هزار و ۸۷۱ زائر و مسافر با ۱۵ هزار و ۹۰۳ وسیله نقلیه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای به خراسان رضوی وارد شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد، ۲۸۱ هزار و ۵۶۰ نفر با ۱۳ هزار و ۲۴۳ وسیله نقلیه به مشهد سفر کرده‌اند.

وحدتی‌فرد خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت ۳۱۶ هزار و ۷۹۸ مسافر با ۱۵ هزار و ۸۸۹ وسیله نقلیه از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای از خراسان رضوی خارج شده‌اند که از این تعداد ۲۶۴ هزار و ۳۱ نفر با ۱۳ هزار و ۲۴۱ وسیله نقلیه میزان خروجی از مشهد بوده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان افزود: در این مدت سه میلیون و ۴۵۶ هزار و ۹۲۴ مسافر و زائر با ۸۶۴ هزار و ۲۳۱ وسیله نقلیه شخصی به خراسان رضوی سفر کرده‌اند که از این تعداد دو میلیون و ۱۶۲ هزار و ۳۸۴ نفر به مشهد عزیمت کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا